Page 38 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 38
storitve (običajno) v povezavi v lokalnimi in globalnimi partnerji ali
podizvajalci. Pri razvoju tako razvejane in mrežne turistične ponudbe se
vključuje NIA-TO, ki sodeluje z vsemi organizacijami v vseh regijah,
javnim sektorjem in se hkrati povezuje s ponudniki znanj – univerzitetnimi
in razvojno raziskovalnimi institucijami. Na ta način lahko dosežemo
učinkovito povezavo vseh sestavnih delov trojne inovacijske vijačnice in
skrbimo za uravnotežen in sistemski razvoj turistične ponudbe.
S funkcionalnega vidika je NIA-TO del NIA, ki podobno, kot je bilo
predstavljeno za področje turizma, vsebuje tudi oddelke za preostale
sektorje. Vsak od oddelkov je prilagojen oz. nudi podporo specifikam
preostalih gospodarskih sektorjev in se povezuje z drugimi mrežami UNI-
RRI (univerze, razvojno-raziskovalne inštitucije). V primeru turističnega
oddelka so ključne naslednje zunanje UNI-RRI mreže, ki sodelujejo tudi v
drugih sektorjih:

Mreža podjetniških svetovalcev,
Mreža poslovnih svetovalcev,
Mreža inkubatorjev,
Mreža ponudnikov izobraževanj.
Slika 3.5. Geografska umestitev turističnega oddelka nacionalne
inovacijske agencije

36
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43