Page 33 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 33
skovalcev. Predstavljena so orodja za vrednotenje doživetij in
priložnosti, ideje, kako razviti nova doživetja, nasveti za promocijo
doživetij ter informacije o dejavnostih trženja. Gre torej za konkreten in
aktualen način posredovanja znanja turističnim ponudnikom s strani
podpornih institucij.
PREDLOG REŠITVE
Na naslednjih straneh je predstavljen razvoj nacionalnega modela
spremljanja turistične inovativnosti in njenega spodbujanja, ki sledi in se
navezuje na predstavljena izhodišča in ki ga prikazuje slika 3.6.
Predpostavimo lahko, da turistične organizacije poslujejo po enakem
principu kot katerokoli drugo podjetje, le da svojo turistično ponudbo
snujejo in izvajajo na osnovi naravnih in zgodovinskih danosti, ki jih
obkrožajo. Poslovanje izvajajo z ljudmi in za ljudi – tako zaposleni kot
stranke so zaznamovani s specifično kulturo bivanja, ki izhaja iz njihove
osebne in regijske/družbene zgodovine. Priložnosti, izzivi in protislovja,
ki jih vsebujejo vsi ti faktorji (narava, ljudje, njihova zgodovina in kultura),
so osnovno jedro vsebin, ki jih v svojem poslovanju turistične
organizacije ponujajo.
Slika 3.1. Nadgrajevanje / razvoj / inoviranje turistične ponudbe
31
priložnosti, ideje, kako razviti nova doživetja, nasveti za promocijo
doživetij ter informacije o dejavnostih trženja. Gre torej za konkreten in
aktualen način posredovanja znanja turističnim ponudnikom s strani
podpornih institucij.
PREDLOG REŠITVE
Na naslednjih straneh je predstavljen razvoj nacionalnega modela
spremljanja turistične inovativnosti in njenega spodbujanja, ki sledi in se
navezuje na predstavljena izhodišča in ki ga prikazuje slika 3.6.
Predpostavimo lahko, da turistične organizacije poslujejo po enakem
principu kot katerokoli drugo podjetje, le da svojo turistično ponudbo
snujejo in izvajajo na osnovi naravnih in zgodovinskih danosti, ki jih
obkrožajo. Poslovanje izvajajo z ljudmi in za ljudi – tako zaposleni kot
stranke so zaznamovani s specifično kulturo bivanja, ki izhaja iz njihove
osebne in regijske/družbene zgodovine. Priložnosti, izzivi in protislovja,
ki jih vsebujejo vsi ti faktorji (narava, ljudje, njihova zgodovina in kultura),
so osnovno jedro vsebin, ki jih v svojem poslovanju turistične
organizacije ponujajo.
Slika 3.1. Nadgrajevanje / razvoj / inoviranje turistične ponudbe
31