Page 39 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 39
rvi, drugi in četrti alineji gre za povezovanje s spefičnimi predstavniki
UNI-RRI, v tretji pa za še eno posebnost turističnega sektorja. Inkubatorji
za novoustanovljena podjetja nudijo usluge, ki so uporabne tudi za
turistični sektor, vendar pa večina tovrstnih podjetij v turizmu načeloma
nima potrebe po fizičnih poslovnih prostorih, ki jih nudijo inkubatorji.
Večina malih ponudnikov, ki svoje proizvode in storitve nudi na terenu,
ima svoje prostore in/ali infrastrukturo v mikro lokalnem okolju, kjer se
dogaja interakcija med turistom in ponudnikom. Bolj kot sami prostori pa
so za njih še vedno zelo uporabne vse ostale storitve inkubatorjev, zaradi
česar je potrebno razviti ustrezno mrežno podporno storitev obstoječih
inkubatorjev, ki so razpredeni po državi, da svoje storitve nudijo
turističnemu sektorju v skladu z njegovimi destinacijskimi specifikami na
terenu oz. preko virtualnih okolij.
Vse v tem poglavju naštete potrebe, problematike in povezave so združene
v končni združeni predstavitvi predloga modelne rešitve spodbujanja
inovativnosti slovenskega turizma (slika 3.6).
Slika 3.6. Nacionalni model spremljanja turistične inovativnosti in njenega
spodbujanja
37
UNI-RRI, v tretji pa za še eno posebnost turističnega sektorja. Inkubatorji
za novoustanovljena podjetja nudijo usluge, ki so uporabne tudi za
turistični sektor, vendar pa večina tovrstnih podjetij v turizmu načeloma
nima potrebe po fizičnih poslovnih prostorih, ki jih nudijo inkubatorji.
Večina malih ponudnikov, ki svoje proizvode in storitve nudi na terenu,
ima svoje prostore in/ali infrastrukturo v mikro lokalnem okolju, kjer se
dogaja interakcija med turistom in ponudnikom. Bolj kot sami prostori pa
so za njih še vedno zelo uporabne vse ostale storitve inkubatorjev, zaradi
česar je potrebno razviti ustrezno mrežno podporno storitev obstoječih
inkubatorjev, ki so razpredeni po državi, da svoje storitve nudijo
turističnemu sektorju v skladu z njegovimi destinacijskimi specifikami na
terenu oz. preko virtualnih okolij.
Vse v tem poglavju naštete potrebe, problematike in povezave so združene
v končni združeni predstavitvi predloga modelne rešitve spodbujanja
inovativnosti slovenskega turizma (slika 3.6).
Slika 3.6. Nacionalni model spremljanja turistične inovativnosti in njenega
spodbujanja
37