Page 212 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 12, zvezek 25 / Year 12, Issue 25, 2016
P. 212
SBENOPEDAGOŠKI ZBORNIK, 25. zvezek

Graf 3: Zapis melodièno-ritmiènih vsebin.

In èe uèitelji splošno razmeroma nizko ocenjujejo razvijanje glasbenega posluha (Graf 4)
in usposobljenost za analitièno zaznavanje tonskih odnosov (Graf 5), je zanimivo dodati,
da se uèenci zelo radi pogovarjajo in estetsko vrednotijo glasbo (najbolj priljubljeno med
vsemi odgovori, Graf 6), èeprav ocena estetske obèutljivosti bega oz. govori v prid dveh
razmeroma enakomernih polov, pozitivnega in negativnega razvijanja estetske
obèutljivosti (Graf 7).

Graf 4: Razvoj glasbenega posluha. Graf 5: Analitièna zaznava tonskih odnosov.

Graf 6: Naravnanost za Graf 7: Razvoj estetske obèutljivosti,
estetsko vrednotenje. vrednotenja in glasbenega okusa.

Za razliko od odgovorov uèiteljev v OŠ se zdi, da pri opisovanju sedanje problematike
pouèevanja glasbenoteoretiènih vsebin uèiteljic in uèiteljev na GŠ izstopata samo dva
vsebinska sklopa:

1) pozitivno je ocenjeno dopolnjevanje med praktiènim izvajanjem in ustvarjanjem
glasbe,

212
   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217