Page 266 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 12, zvezek 25 / Year 12, Issue 25, 2016
P. 266
SBENOPEDAGOŠKI ZBORNIK, 25. zvezek

Juriševiè, Mojca. 1997. Dejavniki oblikovanja samopodobe šolskega otroka.
Magistrsko delo. Ljubljana: Filozofska fakulteta: oddelek za psihologijo.

Juriševiè, Mojca. 1999. Samopodoba šolskega otroka. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.

Kobal, Darja. 2000. Temeljni vidiki samopodobe. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Kobal Grum, Darja, Leskovšek, Nuša, Ucman, Saša. 2003. Bivanja samopodobe.
Ljubljana: i2.

Lamovec, Tanja. 1988. Priroènik za psihologijo motivacije in emocij. Ljubljana:
Znanstvena zalo ba Filozofske fakultete.

Pepelnak Arneriæ, Marija. 1997. Glasbena terapija pri otrocih in mladostnikih z
motnjami osebnosti. Psihološka obzorja, l. 6. št. 3, str. 97–104.

Pratneker, Nuša. 2010. Vloga uèitelja pri oblikovanju otrokove samopodobe.
Diplomsko delo. Maribor: Pedagoška fakulteta: Oddelek za razredni pouk.

Rickard, Nikki S., Appelman, Peter, James, Richard. 2012. Orchestrating life skills:
The effect of increased school-based music classes on children’s social competence
and self-esteem. International Journal of Music Education, l. 31. št. 3, str. 292–309.

Rotar Pance, Branka. 2006. Motivacija- kljuè h glasbi. Nova Gorica. Educa.

Scalas, L.Francesca, Marsh, W.Herbert, Vispoel, Walter, Morin, J.S. Alexandre, Wen,
Zholnglin. 2016. Music self-concept and self-esteem formation in adolescence: A
comparison between individual and normative models of importance wothin a latent
framework. Psychology of music, 11-18. Psychology of Music 0305735616672317,
first published on October 26, 2016 as doi:10.1177/0305735616672317 (12. 11. 2016)

Schmidt, Charles P. 2005. Relations among motivation, performance achievement, and
music experience variables in secondary instrumental students. Journal of research in
music education, l. 53, št. 2, str. 134-147.

Schnare, Benn, MacIntyre, Peter & Douchette, Jesslyn. 2012. Possible selves as a
source of motivation for musicians. Psychology of music, l. 40, št. 1, str. 94–111.

Sharma, Mamta, Jagdev, Tanmeet. 2012. Use of Music Therapy for Enhancing
Self-esteem among Academically Stressed Adolescents. Pakistan Journal of
Psychological Research, l. 27, št. 1, str. 53–64.

Shavelson, Richard. J., Hubner, Judith J., Stanton, George C. 1976. Self-Concept:
Validation of Construct Interpretations. Review of Educational Research, l. 46, št. 3,
str. 407-441.

Smolnikar, Ana. 2015. Samopodoba otrok v glasbeni šoli. Magistrsko delo. Ljubljana:
Akademija za glasbo, Oddelek za glasbeno pedagogiko.

Šeško, Saša. 2010. Povezanost samopodobe in glasbene izobrazbe pri osnovnošolcih.
Diplomsko delo. Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za razredni pouk.

Šeško, Saša, Habe, Katarina. 2013. Povezanost samopodobe in samouèinkovitosti z
glasbenim izobra evanjem. Glasba v šoli in vrtcu, l. 17, št. ½, str. 37–44.

266
   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271