Page 36 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 36
sbenopedagoški zbornik ◆ letnik 16 ◆ številka 32 Ho, T. (1991). The development of a computer-assisted approach to the
teaching of violin tone production. [Doktorska disertacija, Columbia
University Teachers College]. Dissertation Abstracts International, 51
(07), 2306A.

Istance, D., in Dumont, H. (2013). Učenje s tehnologijo. V H. Dumont, D.
Istance in F. Benavides (ur.), Smernice za učna okolja v 21. stoletju (str.
285–303). Zavod RS za šolstvo.

Ivšek, M. (2005). Ključne kompetence. V A. Zupan (ur.), Od opazovanja
do znanja, od znanja h kompetencam (str. 151–156). Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.

Justice, E. (1964). TV plays major role in new teaching tecnique for violin
and cello. The School Musician, 36, 38–40.

Kolman, K. (2010) Uporaba glasbene informatike v metodiki godal. Glasba v
šoli in vrtcu, 15(3–4), 98-105.

Kolman, K. (2012). Pomoč programa Sibelius pri digitalnem opismenjevanju.
Glasba v šoli in vrtcu, 16(1–2),101-109.

Kolman, K. (2013). E-learning and string teaching – Violin and viola lesson
in virtual classrooms. Sounds in Europe, 9, 34.

Kolman, K., in Rugelj, J. (2019). Optimizacija poučevanja violine z uporabo
kognitivne teorije učenja z večpredstavnostjo (Predstavitev na konferenci).
Mednarodni znanstveni simpozij Formalno in neformalno učenje in
poučevanje glasbe, Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo.

Manhatan School of Music (1996). Manthattan School of Music: Distance
Learning. https://www.msmnyc.edu/faculty/pinchas-zukerman/

Meyer, H.S. (1994). A computer system to improve violin intonation.
[Doktorska disertacija, Columbia University Teachers College].
Dissertation Abstracts International, 54 (12), 4384A.

Mayer, R. E. (2013). Učenje s tehnologijo. V H. Dumont, D. Istance in F.
Benavides (ur.), O naravi učenja: uporaba raziskav za navdih in prakse,
(str. 163–183). Zavod RS za šolstvo.

Mayer, R. E. (2014). The Cambridge handbook of multimedia learning. New
York: Cambridge University Press.

Mueller, R. (1997). The development and pilot testing of a hypermedia
program to supplement undergraduate string techniques class
instruction in upper string vibrato [Doktorska disertacija, University of
Illinois at Urbana-Champaign]. Dissertation Abstracts International, 57
(12), 5093A.

Norman, D. A. (1993). Things that Make us Smart. Addison-Wesley, Reading,
MA.

OECD/DeSeCo. (2002). Definition and Selection of Competencies
(DeSeCo). http://www.oecd.org/education/skills-beyond-school/
definitionandselectionofcompetenciesdeseco.htm

36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41