Page 31 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 31
se mene tiče, je bilo poučevanje na daljavo prej frustracija kot kak natalija šimunovič ◆ poučevanje inštrumenta v času epidemije covid-19
napredek, ker sem že prej poznala vso tehnologijo, težko rečem, da se je
zgodil napredek v tem smislu.
R6. Kakšno je bilo sodelovanje/podpora vodstva šole pri izvedbi poučevan-
ja inštrumenta na daljavo v času COVID-19?
Tabela 12. Prikaz aritmetične sredine in standardnega odklona v stališčih o učinkovitosti vodstva
šole.
Sodelovanje vodstva šole N M SD
Vodstvo šole je imenovalo delovno skupino za učenje na daljavo, ki 238 1,53 0,755
je delovala sodelovalno in svetovalno
Knjižnica je sodelovala s pridobivanjem digitalnih notnih virov 238 1,57 0,730
Vodstvo šole je pokrilo potrebe po tehnični opremljenosti za pouk 238 1,89 0,838
na daljavo
Vodstvo šole bo pripravilo evalvacijsko poročilo o poučevanju na 238 2,03 0,774
daljavo
Usklajevanja in sodelovanja so potekala tudi znotraj instrumental- 238 2,07 0,746
nih aktivov
Vodstvo šole je priskrbelo pripomočke in vire, ki so pomagali 238 2,13 0,780
pokreniti delo na daljavo
Vodstvo šole je spremljalo poučevanje na daljavo 238 2,31 0,720
Vodstvo šole je poskrbelo za jasna navodila in sprotno obveščanje 238 2,57 0,631
92,3 % učiteljev se je strinjalo, da je vodstvo šole poskrbelo za jasna navodi-
la in sprotno obveščanje. 75,2,% anketiranih učiteljev meni, da je šola pripo-
mogla k zagonu dela na daljavo, 84% jih meni, da je vodstvo šole spremljalo
izvajanje pouka na daljavo. Usklajevanje znotraj instrumentalnih aktivov je
zaznalo 75,6 % učiteljev, 59,3 % jih meni, da je šola pokrila tehnične potrebe po
opremljenosti za izvedbo pouka. Sodelovanje šolske knjižnice potrjuje 42,9 %
udeležencev, samo 37,4 % učiteljev potrjuje delovanje posebne delovne skupine
(glej tabelo 12).
Navajamo nekaj odzivov anketirancev na sodelovanje in podporo vodst-
va šole.
Pozitivni odzivi:
Spodobno ozaveščanje o situaciji in dajanje nadaljnjih navodil; po-
moč na začetku poučevanja na daljavo z nasveti in pogovorom; dostop
nost do pomoči praktično celodnevno, kar je bilo najbolj hvalevredno;
vodstvo je dobro tehnološko podkovano in je bilo pogosto v pomoč,ter je
ves čas aktivno sodelovalo in delovalo vzpodbudno; vse ok.
31
napredek, ker sem že prej poznala vso tehnologijo, težko rečem, da se je
zgodil napredek v tem smislu.
R6. Kakšno je bilo sodelovanje/podpora vodstva šole pri izvedbi poučevan-
ja inštrumenta na daljavo v času COVID-19?
Tabela 12. Prikaz aritmetične sredine in standardnega odklona v stališčih o učinkovitosti vodstva
šole.
Sodelovanje vodstva šole N M SD
Vodstvo šole je imenovalo delovno skupino za učenje na daljavo, ki 238 1,53 0,755
je delovala sodelovalno in svetovalno
Knjižnica je sodelovala s pridobivanjem digitalnih notnih virov 238 1,57 0,730
Vodstvo šole je pokrilo potrebe po tehnični opremljenosti za pouk 238 1,89 0,838
na daljavo
Vodstvo šole bo pripravilo evalvacijsko poročilo o poučevanju na 238 2,03 0,774
daljavo
Usklajevanja in sodelovanja so potekala tudi znotraj instrumental- 238 2,07 0,746
nih aktivov
Vodstvo šole je priskrbelo pripomočke in vire, ki so pomagali 238 2,13 0,780
pokreniti delo na daljavo
Vodstvo šole je spremljalo poučevanje na daljavo 238 2,31 0,720
Vodstvo šole je poskrbelo za jasna navodila in sprotno obveščanje 238 2,57 0,631
92,3 % učiteljev se je strinjalo, da je vodstvo šole poskrbelo za jasna navodi-
la in sprotno obveščanje. 75,2,% anketiranih učiteljev meni, da je šola pripo-
mogla k zagonu dela na daljavo, 84% jih meni, da je vodstvo šole spremljalo
izvajanje pouka na daljavo. Usklajevanje znotraj instrumentalnih aktivov je
zaznalo 75,6 % učiteljev, 59,3 % jih meni, da je šola pokrila tehnične potrebe po
opremljenosti za izvedbo pouka. Sodelovanje šolske knjižnice potrjuje 42,9 %
udeležencev, samo 37,4 % učiteljev potrjuje delovanje posebne delovne skupine
(glej tabelo 12).
Navajamo nekaj odzivov anketirancev na sodelovanje in podporo vodst-
va šole.
Pozitivni odzivi:
Spodobno ozaveščanje o situaciji in dajanje nadaljnjih navodil; po-
moč na začetku poučevanja na daljavo z nasveti in pogovorom; dostop
nost do pomoči praktično celodnevno, kar je bilo najbolj hvalevredno;
vodstvo je dobro tehnološko podkovano in je bilo pogosto v pomoč,ter je
ves čas aktivno sodelovalo in delovalo vzpodbudno; vse ok.
31