Page 32 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 32
sbenopedagoški zbornik ◆ letnik 16 ◆ številka 32 Negativni odzivi:
Nerazumljiva navodila in v zadnjem hipu; prepuščeni smo bili sebi;
precej smo bili prepuščeni sami sebi, za pouk na daljavo je potrebna
povezava na internetno omrežje, kar ni samoumevno, da ga imamo
doma. Menim, da če smo upravičeni do potnih stroškov in malice, da
bi bili lahko pri delu od doma upravičeni do kritja stroškov interneta.
R7. Katere pristope poučevanja inštrumenta na daljavo bodo učitelji in-
štrumenta prenesli tudi v svojo običajno pedagoško prakso?
V zadnjem vprašanju odprtega tipa smo anketirance pozvali k navedbi
treh pridobitev, ki so plod izkustva dela na daljavo in jih nameravajo vnesti v
svojo običajno prakso. Pridobljene odgovore smo razvrstili v kategorije od 1 do
8 ter jih v odstotnih deležih prikazali tudi v grafu 5.
Graf 5. Prikaz področij sprememb splošne pedagoške prakse kot posledica izkustva
pouka na daljavo.
1. IKT-kompetence: poučevanje s pomočjo avdio-/videoposnetkov (didak-
tični posnetki, raba posnetkov za vrednotenje, demonstrativni posnetki);
e-pošta, e-beleženje, spletne učilnice; celostno vključevanje IKT pri delu.
2. Nove učne strategije: načini razlag, strategije vadenja, didaktični pristopi,
načrtovanje; opolnomočenje učencev: vzpodbujanje avtonomije učenca.
3. Psihosocialne kompetence: izboljšanje komunikacije z učenci, izboljšan-
je komunikacije s starši, učne prilagoditve, skrb za motivacijo in čustveno
blagostanje v učnem procesu.
4. Model alternativne oblike poučevanja: možnost prihodnje uporabe pou-
ka na daljavo za nadomeščanja (težave s prevozom, bolezni, šole v naravi,
izredne razmere, ponoven izbruh epidemije, odsotnost učitelja); in dodat-
ni pouk tekmovalcev.
32
Nerazumljiva navodila in v zadnjem hipu; prepuščeni smo bili sebi;
precej smo bili prepuščeni sami sebi, za pouk na daljavo je potrebna
povezava na internetno omrežje, kar ni samoumevno, da ga imamo
doma. Menim, da če smo upravičeni do potnih stroškov in malice, da
bi bili lahko pri delu od doma upravičeni do kritja stroškov interneta.
R7. Katere pristope poučevanja inštrumenta na daljavo bodo učitelji in-
štrumenta prenesli tudi v svojo običajno pedagoško prakso?
V zadnjem vprašanju odprtega tipa smo anketirance pozvali k navedbi
treh pridobitev, ki so plod izkustva dela na daljavo in jih nameravajo vnesti v
svojo običajno prakso. Pridobljene odgovore smo razvrstili v kategorije od 1 do
8 ter jih v odstotnih deležih prikazali tudi v grafu 5.
Graf 5. Prikaz področij sprememb splošne pedagoške prakse kot posledica izkustva
pouka na daljavo.
1. IKT-kompetence: poučevanje s pomočjo avdio-/videoposnetkov (didak-
tični posnetki, raba posnetkov za vrednotenje, demonstrativni posnetki);
e-pošta, e-beleženje, spletne učilnice; celostno vključevanje IKT pri delu.
2. Nove učne strategije: načini razlag, strategije vadenja, didaktični pristopi,
načrtovanje; opolnomočenje učencev: vzpodbujanje avtonomije učenca.
3. Psihosocialne kompetence: izboljšanje komunikacije z učenci, izboljšan-
je komunikacije s starši, učne prilagoditve, skrb za motivacijo in čustveno
blagostanje v učnem procesu.
4. Model alternativne oblike poučevanja: možnost prihodnje uporabe pou-
ka na daljavo za nadomeščanja (težave s prevozom, bolezni, šole v naravi,
izredne razmere, ponoven izbruh epidemije, odsotnost učitelja); in dodat-
ni pouk tekmovalcev.
32