Page 71 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 71
(ur.), Vloga inkluzivnega pedagoga v vzgoji in izobraževanju: konferenčni andreja marčun kompan ◆ dvojno izjemni učenci: glasbeno talentirani učenci s posebnimi potrebami
zbornik (str. 251–267). Narodna in univerzitetna knjižnica.
Hourigan, R., in Hourigan, A. (2009). Teaching music to children with
autism: Understandings and perspectives. Music Educators Journal,
96(1), 40–45.
Kavkler, M. (2005). Vpliv specifičnih učnih težav na uspešnost pri glasbeni
vzgoji. Glasba v šoli, 10(1–2), 14–17.
Kiswarday, V. (2017). Dvojna izjemnost: ustvarjanje spodbudnega učnega
okolja za učence, ki so dvojno izjemni. Vzgoja, 19(76), 5–8.
Krek, J. (ur.) (1995). Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki
Sloveniji. Ministrstvo za šolstvo in šport.
Krek, J., in Metljak, M. (ur.) (2011). Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v
Republiki Sloveniji. Zavod RS za šolstvo.
Lapka, C. (2011). Teaching music to students with disabilities (abilities).
https://www.iesaa.org/documents/actibities/IESA-MU_Disabiliteis.
pdf
Lapuh, A. (2019). Usvajanje glasbenega znanja in veščin pri otrocih z
Aspergerjevim sindronom. Glasbenopedagoški zbornik Akademije za
glasbo, 30, 73–91.
Lep, B. (2012). Dvojno izjemni otroci – nadarjeni učenci s specifičnimi
učnimi težavami. V T. Bezić (ur.), Vzgojno-izobraževalno delo z
nadarjenimi učenci osnovne šole: priročnik (str. 67–80). Zavod RS za
šolstvo.
Lesar, I. (2007). Osnovna šola kot inkluzivno naravnana institucija
(Doktorska disertacija). Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta,
Ljubljana.
Lesar, I. (2016). How do students of the Ljubljana Academy of Music view
the music education of pupils with special needs in music schools?
V B. Jerković in T. Škojo (ur.), Umjetnik kao pedagog pred izazovima
suvremenog odgoja i obrazovanja: zbornika radova (str. 408–418).
Sveučilište Josipa Juraja Strossmayerja, Umjetnička akademija.
Marčun, A. (2016a). Music education in Slovenia: Inclusion of students with
special needs. V B. Jerković in T. Škojo (ur.), Umjetnik kao pedagog pred
izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja: zbornika radova (str. 454–
464). Sveučilište Josipa Juraja Strossmayerja, Umjetnička akademija.
Marčun, A. (2016b). Poučevanje učencev s posebnimi potrebami v glasbenih
šolah – nekatere metode in oblike pedagoškega dela. Glasbenopedagoški
zbornik Akademije za glasbo, 25, 273–291.
Marčun Kompan, A. (2019). Glasbeno izobraževanje učencev s posebnimi
potrebami (Doktorska disertacija). Univerza v Ljubljani, Akademija za
glasbo, Ljubljana.
Markič, M. (2018). Specifične učne težave pri predmetih nauk o glasbi in
solfeggio v glasbeni šoli – primeri vaj in pripomočkov, kot pomoč v učnem

71
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76