Page 72 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 72
sbenopedagoški zbornik ◆ letnik 16 ◆ številka 32 procesu (Magistrsko delo). Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo,
Ljubljana.
Mele Grudzinski, M. (2004). Glasbena vzgoja za slepe in slabovidne ter gluhe
in naglušne otroke (Diplomsko delo). Univerza v Ljubljani, Akademija za
glasbo, Ljubljana.
MIZŠ (2020). Podatki v zvezi z učenci s posebnimi potrebami v osnovnih
šolah s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo. https://
www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Izobrazevanje-
otrok-s-posebnimi-potrebami/Statistike-in-analize/Tabela_ucenci_s_
posebnimi_ potrebami.pdf
Nagode, J. (2015). Glasbeno izobraževanje ljudi z motnjo sluha (Magistrsko
delo). Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo, Ljubljana.
Norwich, B. (2013). Addressing tensions and dilemmas in inclusive education:
Living with uncertainty. Routledge.
Overy, K., Nicolson, R. I., Fawcett, A. J., in Clarke, E. F. (2003). Dyslexia and
music: Measuring musical timing skills. Dyslexia, 9(1), 18–36.
Ozbič, M., in Kogovšek, D. (2009). Nočejo ali ne zmorejo? Glasbeno
udejstvovanje pri otrocih s PPPU. Glasba v šoli in vrtcu, 14(1), 36–41.
Peklaj, C. (2010). Učitelj in učenci s posebnimi potrebami v glasbeni šoli.
Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani, 14, 53–64.
Piber, N. (2016). Avtizem in glasba (Diplomsko delo). Univerza v Ljubljani,
Akademija za glasbo, Ljubljana.
Podbregar, M. (2013). Otroci z motnjami pozornosti in hiperaktivnostjo
(ADHD) v glasbeni šoli (Diplomsko delo). Univerza v Ljubljani,
Akademija za glasbo, Ljubljana.
Polischuk, D. K. (2010). Asperger’s syndrome and the piano: A challenging
match. MTNA e-journal, 2(2), 2–11.
Qvortrup, A., in Qvortrup, L. (2018). Inclusion: Dimensions of inclusion in
education. International Journal of Inslusive Education, 2(7), 803–817.
Roaf, C., in Bines, H. (1989). Needs, Rights and Opportunities. London:
Falmer Press.
Robinson, K., in Aronica, L. (2015). Kreativne šole. Eno.
Rutar, D. (2001). O posebnih šolah, integraciji in življenjski šoli. Vzgoja in
izobraževanje, 32(5), 47–49.
Sacks, O. (2007). Musicophilia: Tales of music and the brain. Random House.
Sevšek, K., in Črčinovič Rozman, J. (2018). Vključenost slepih in slabovidnih
otrok v javno glasbeno izobraževanje. Pedagoška obzorja: časopis za
didaktiko in metodiko, 33(3/4), 3–19.
Smolej Fritz, B. (2010). Učenci s posebnimi potrebami v glasbeni šoli.
Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani, 14, 65–70.
Vlada RS (1996) Zakon o osnovni šoli. https://www.uradni-list.si/glasilo-
uradni-list-rs/sebina/2006-01-3535/
72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77