Page 115 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 115
Razvoj glasbeno-specifičnih gibalnih spretnosti mladih glasbenikov

Young Violinists.« Medical Problems of Performing Artists 14 (4): 210–219.
Metikoš, D., F. Prot, E. Hofman, Ž. Pintar in G. Oreb. 1989. Mjerjenje bazičnih mo-

toričkih dimenzija sportaša. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu.
Mornell, A. 2009. Art in Motion: Musical & Athletic Motor Learning & Performance.

Frankfurt ob Majni: Peter Lang.
Nacionalna komisija za vsebinsko prenovo glasbenega šolstva. 2003. Glasba,

glasbena pripravnica, predšolska glasbena vzgoja, ples, plesna pripravnica:
izobraževalni programi, predmetniki, učni načrti. Ljubljana: Ministrstvo za
šolstvo, znanost in šport.
Nawrocka, A., M. Władysław, A. Powerska, M. Grabara, D. Groffik in Z. Borek.
2014. »Health-Oriented Physical Activity in Prevention of Musculoskeletal
Disorders among Young Polish Musicians.« International Journal of Occu-
pational Medicine and Environmental Health 27 (1): 28–37.
Neiman, Z. 1989. »Teaching Specific Motor Skills for Conducting to Young Music
Students.« Perceptual and Motor Skills 68 (3): 847–858.
Nizam, M., M. Shapie, R. N. Farahin in R. Rohizam. 2018. »A Case Study: The Ef-
fects of Speed, Agility and Quickness (SAQ) Training Program on Hand-Eye
Coordination and Dynamic Balance among Children.« Journal of Physical
Fitness, Medicine & Treatment in Sports 2 (4): 1–6.
Plevnik, M., in M. Gerževič. 2015. »Pomen razumevanja kinezioloških vsebin v
glasbenem izobraževanju.« V Obzorja učenja: vzgojno-izobraževalne per-
spektive, ur. T. Grušovnik, 365–376. Koper: Annales.
Plevnik, M., I. Bažon in R. Pišot. 2015. »Playing-Related Health Risks among Stu-
dents and Teachers of Music Department at the Koper Art School.« Annales
Kinesiologiae 6 (2): 1–17.
Ranelli, S., L. Straker in A. Smith. 2011. »Playing-Related Musculoskeletal Pro-
blems in Children Learning Instrumental Music: The Association between
Problem Location and Gender, Age, and Music Exposure Factors.« Medical
Problems of Performing Artists 26 (3): 123–139.
Rietveld, A. B. 2013. »Dancers’ and Musicians’ Injuries.« Clinical Rheumatology 32
(4): 425–434.
Rotar Pance, B. 2019. »Pogled v vertikalo glasbenega izobraževanja.« V Med lju-
beznijo in poklicem: sto let Konservatorija za glasbo in balet Ljubljana, ur. L.
Stefanija in S. Zorko, 19–40. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fa-
kultete Univerze v Ljubljani.
Sellak, Š. H. 2019. »Glasbene sposobnosti in sprejemni preizkus v glasbeno
šolo.« Magistrsko delo, Univerza v Ljubljani.
Watson, A. 2009. The Biology of Musical Performance and Performance-Related
Injury. Lanham, MD: Scarecrow Press.
Young, S., in B. Ilari, ur. 2019. Music in Early Childhood: Multi-Disciplinary Perspec-
tives and Inter-Disciplinary Exchanges. Switzerland: Springer International
Publishing.

113
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120