Page 196 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 196
jo Zuljan, Petra Pejić Papak in Milena Valenčič Zuljan

sko in didaktično zahteven proces, ki pa vodi v dobre rezultate, tako z vidika
učenčevega znanja kot učiteljevega profesionalnega razvoja. Podale so tudi
kritično mnenje, da vsi učitelji niso pripravljeni vlagati dodatnega truda za or-
ganizacijo tovrstnega pouka. Učiteljici biologije in naravoslovja sta oblikovali
zanimive idejne zasnove medpredmetnega sodelovanja učiteljev v razisko-
valnem pouku z mikroskopiranjem.

Literatura
Bame, E. A., W. E. Dugger, M. de Vries in J. McBee. 1993. »Pupils’ Attitudes toward

Technology-PATT-USA.« The Journal of Technology Studies 19 (1): 40–48.
Blažič, M., M. Ivanuš Grmek, M. Kramar in F. Strmčnik. 2003. Didaktika. Novo

mesto: Visokošolsko središče.
Dumont, H., in D. Istance. 2013. »Analiziranje in oblikovanje učnih okolij za 21.

stoletje.« V O naravi učenja, ur. H. Dumont, D. Istance in F. Benavides, 23–36.
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Harper, J. D., C. R. Connor, D. Sweeney, Z. Hadler, T. Warrington in T. Vanniasin-
kam. 2019. »Dance like Bacteria Wonder with Me! Embracing Microbiology
through Science and Art from Primary School to University.« International
Journal of Innovation in Science and Mathematics Education 27 (6): 13–23.
Kolb, D. 1984. Experiential Learning: Experience as the Source of Learning and De-
velopment. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
———. 2015. Experiential Learning: Experience as the Source of Learning and De-
velopment. 2. izd. Upper Saddle River, NJ: Pearson Education.
Konnemann, C., C. Höger, R. Asshoff, M. Hammann in W. Rieß. 2018. »A Role
for Epistemic Insight in Attitude and Belief Change? Lessons from a Cross-
Curricular Course on Evolution and Creation.« Research in Science Educa-
tion 48 (6): 1187–1204.
Marentič Požarnik, B. 1987. Nova pota v izobraževanju učiteljev. Ljubljana: Dr-
žavna založba Slovenije.
Marentič Požarnik, B., M. Šarić in B. Šteh. 2019. Izkustveno učenje. Ljubljana:
Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Niehaus, A. C. 2019. »Creating Stories of Science.« International Journal of Inno-
vation in Science and Mathematics Education 27 (6): 45–49.
Pavlič Škerjanc, K. 2010. »Smisel in sistem kurikularnih povezav.« V Medpredme-
tne in kurikularne povezave: priročnik za učitelje, ur. Z. Rutar Ilc in K. Pavlič
Škerjanc, 19–70. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Ruščić, M., A. Vidović, G. Kovačević in D. Sirovina. 2018. »The Use of Microscope
in School Biology Teaching.« Resolution and Discovery 3 (1): 13–16.
Tanko, N. 2019. »Stanje uporabe mikroskopov kot pomembnih tehnoloških pri-
pomočkov na razredni stopnji.« Magistrsko delo, Univerza na Primorskem.
Valenčič Zuljan, M. 2002. »Kognitivno-konstruktivistični model pouka in nadar-
jeni učenci.« Pedagoška obzorja (3–4): 3–12.

194
   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201