Page 214 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 214
a Krmac in Martina Kovačič Kuzmić

postanejo bolj znane in bližje, zato jim posledično pripišejo večji pomen. Re-
zultati, ki se nanašajo na učne vsebine državljanske vzgoje, kažejo, da se štu-
dentje s temi vsebinami najbolj seznanijo v nižjih letnikih pri predmetu pe-
dagogika ter v višjih letnikih pri predmetih s področja družboslovja.

Iz skupnih rezultatov je razvidno, da študij na fakulteti ponuja vsebine tako
medpredmetnega povezovanja kot tudi državljanske vzgoje, vendar tako kot
učitelji (Državljanska vzgoja v Sloveniji 2019, 113) tudi študentje kot najpo-
membnejšo oviro pri odločanju za uporabo medpredmetnega povezovanja
pri poučevanju izpostavljajo pomanjkanje znanja in pomanjkanje časa.

Literatura

Birsa, E. 2017. »Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpred-
metno povezovanje likovnih vsebin.« Revija za elementarno izobraževanje
10 (2–3): 163–180.

Cencič, M. 2009. Kako poteka pedagoško raziskovanje: primer kvantitativne em-
pirične neeksperimentalne raziskave. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.

Čagran, B. 2004. Univariatna in multivariatna analiza podatkov: zbirka primerov
uporabe statističnih metod v SPSS. Maribor: Pedagoška fakulteta.

Echazarra, A., D. Salinas, I. Méndez, V. Denis in G. Rech. 2016. »How Teachers
Teach and Students Learn: Successful Strategies for School.« OECD Educa-
tion Working Papers 130, OECD Publishing, Pariz.

European Commission, EACEA in Eurydice. 2012. Citizenship Education in Eu-
rope. Bruselj: Education, Audiovisual and Culture Executive Agency.

———. 2017a. Citizenship Education at School in Europe – 2017: Eurydice Report.
Luksemuburg: Publications Office of the European Union.

———. 2017b. »Poudarki Eurydice: državljanska vzgoja v šolah v Evropi – 2017.«
http://www.eurydice.si/publikacije/Državljanska-vzgoja-v-šolah
-v-Evropi-SI-HI.pdf?_t=1554842291

Ferligoj, A., K. Leskošek in T. Kogovšek. 1995. Zanesljivost in veljavnost merjenja.
Ljubljana: Fakulteta za družbene vede.

Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011. Program osnovna šola: državljanska in do-
movinska vzgoja ter etika; učni načrt. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in
šport.

Karba, P. 2013. Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi: domovinska in drža-
vljanska kultura in etika. 1. del. Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, zna-
nost in šport.

Klemenčič, E., P. Mirazchiyski in J. Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji:
nacionalno poročilo mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraže-
vanja (IEA ICCS 2016). https://www.doi.org/10.32320/978-961-270-301-1

Krek, J., in M. Metljak, ur. 2011. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki
Sloveniji. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

212
   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219