Page 210 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 210
a Krmac in Martina Kovačič Kuzmić
Preglednica 4 Kompetentnost študentov za uporabo medpredmetnega povezovanja pri
poučevanju
Študij Letnik nR XH p
Dodiplomski ,
. , , ,
Podiplomski . , ,
. , ,
. , ,
. , ,
Opombe n – numerus, R – povprečni rang, X – aritmetična sredina, H – vrednost Kriskal-
Wallisovega preizkusa, p – statistična pomembnost.
Preglednica 5 Pomembnost in potreba po uporabi medpredmetnega povezovanja
Študij Letnik nR XHp
Dodiplomski
. , , , ,
Podiplomski . , ,
. , ,
. , ,
. , ,
Opombe n – numerus, R – povprečni rang, X – aritmetična sredina, H – vrednost Kriskal-
Wallisovega preizkusa, p – statistična pomembnost.
– katere vsebine po njihovem mnenju spadajo med vsebine državljanske
vzgoje.
Rezultat Kruskal-Wallisovega preizkusa (H = 18,351, g = 4, p = 0,001) kaže, da
v samooceni kompetentnosti študentov za uporabo medpredmetnega po-
vezovanja pri poučevanju obstajajo statistično pomembne razlike glede na
njihov letnik študija. Letnik študija torej vpliva na to, kako kompetentnega
se počuti študent. Zaradi boljšega pregleda razlik v ocenah smo k pregled-
nici poleg ranga dodali še aritmetično sredino. Ta nam kaže, da se najkompe-
tentnejše čutijo študentje 1. letnika podiplomskega študija (3,40), sledijo jim
študentje 2. letnika (3,23), najmanj kompetentne pa se počutijo študentje 3.
letnika (2,49).
Rezultat Kruskal-Wallisovega preizkusa (H = 8,328, g = 4, p = 0,080) kaže, da
v oceni pomembnosti in potrebi po uporabi medpredmetnega povezovanja
ne obstajajo statistično pomembne razlike glede na letnik študija.
Zaradi boljšega prikaza pomembnosti in potrebe po uporabi medpredme-
tnega povezovanja podatke interpretiramo z vrednostmi aritmetičnih sredin.
Te kažejo, da trditev najvišje ocenjujejo študentje 2. letnika, sledijo jim štu-
208
Preglednica 4 Kompetentnost študentov za uporabo medpredmetnega povezovanja pri
poučevanju
Študij Letnik nR XH p
Dodiplomski ,
. , , ,
Podiplomski . , ,
. , ,
. , ,
. , ,
Opombe n – numerus, R – povprečni rang, X – aritmetična sredina, H – vrednost Kriskal-
Wallisovega preizkusa, p – statistična pomembnost.
Preglednica 5 Pomembnost in potreba po uporabi medpredmetnega povezovanja
Študij Letnik nR XHp
Dodiplomski
. , , , ,
Podiplomski . , ,
. , ,
. , ,
. , ,
Opombe n – numerus, R – povprečni rang, X – aritmetična sredina, H – vrednost Kriskal-
Wallisovega preizkusa, p – statistična pomembnost.
– katere vsebine po njihovem mnenju spadajo med vsebine državljanske
vzgoje.
Rezultat Kruskal-Wallisovega preizkusa (H = 18,351, g = 4, p = 0,001) kaže, da
v samooceni kompetentnosti študentov za uporabo medpredmetnega po-
vezovanja pri poučevanju obstajajo statistično pomembne razlike glede na
njihov letnik študija. Letnik študija torej vpliva na to, kako kompetentnega
se počuti študent. Zaradi boljšega pregleda razlik v ocenah smo k pregled-
nici poleg ranga dodali še aritmetično sredino. Ta nam kaže, da se najkompe-
tentnejše čutijo študentje 1. letnika podiplomskega študija (3,40), sledijo jim
študentje 2. letnika (3,23), najmanj kompetentne pa se počutijo študentje 3.
letnika (2,49).
Rezultat Kruskal-Wallisovega preizkusa (H = 8,328, g = 4, p = 0,080) kaže, da
v oceni pomembnosti in potrebi po uporabi medpredmetnega povezovanja
ne obstajajo statistično pomembne razlike glede na letnik študija.
Zaradi boljšega prikaza pomembnosti in potrebe po uporabi medpredme-
tnega povezovanja podatke interpretiramo z vrednostmi aritmetičnih sredin.
Te kažejo, da trditev najvišje ocenjujejo študentje 2. letnika, sledijo jim štu-
208