Page 210 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 210
a Krmac in Martina Kovačič Kuzmić

Preglednica 4 Kompetentnost študentov za uporabo medpredmetnega povezovanja pri
poučevanju

Študij Letnik nR XH p
Dodiplomski ,
.  , , ,
Podiplomski .  , ,
.  , ,
.  , ,
.  , ,

Opombe n – numerus, R – povprečni rang, X – aritmetična sredina, H – vrednost Kriskal-
Wallisovega preizkusa, p – statistična pomembnost.

Preglednica 5 Pomembnost in potreba po uporabi medpredmetnega povezovanja

Študij Letnik nR XHp
Dodiplomski
.  , , , ,
Podiplomski .  , ,
.  , ,
.  , ,
.  , ,

Opombe n – numerus, R – povprečni rang, X – aritmetična sredina, H – vrednost Kriskal-
Wallisovega preizkusa, p – statistična pomembnost.

– katere vsebine po njihovem mnenju spadajo med vsebine državljanske
vzgoje.

Rezultat Kruskal-Wallisovega preizkusa (H = 18,351, g = 4, p = 0,001) kaže, da
v samooceni kompetentnosti študentov za uporabo medpredmetnega po-
vezovanja pri poučevanju obstajajo statistično pomembne razlike glede na
njihov letnik študija. Letnik študija torej vpliva na to, kako kompetentnega
se počuti študent. Zaradi boljšega pregleda razlik v ocenah smo k pregled-
nici poleg ranga dodali še aritmetično sredino. Ta nam kaže, da se najkompe-
tentnejše čutijo študentje 1. letnika podiplomskega študija (3,40), sledijo jim
študentje 2. letnika (3,23), najmanj kompetentne pa se počutijo študentje 3.
letnika (2,49).

Rezultat Kruskal-Wallisovega preizkusa (H = 8,328, g = 4, p = 0,080) kaže, da
v oceni pomembnosti in potrebi po uporabi medpredmetnega povezovanja
ne obstajajo statistično pomembne razlike glede na letnik študija.

Zaradi boljšega prikaza pomembnosti in potrebe po uporabi medpredme-
tnega povezovanja podatke interpretiramo z vrednostmi aritmetičnih sredin.
Te kažejo, da trditev najvišje ocenjujejo študentje 2. letnika, sledijo jim štu-

208
   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215