Page 209 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 209
Stališča študentov študijskega programa Razredni pouk do medpredmetnega povezovanja
Preglednica 3 Prisotnost vsebin državljanske vzgoje pri predmetih na fakulteti
Študij Letnik () () () () ()
Dodiplomski . f
f
Podiplomski , , , ,
Skupaj . f
f
. f , , , , ,
f
. f
f , , , , ,
. f
f
f , , , , ,
f
, , , ,
, , ,
Opombe Prisotnost vsebin državljanske vzgoje pri predmetih na fakulteti: (1) pri nobenem
predmetu oz. se ne spomnijo, (2) družboslovje, (3) pedagogika, (4) ostali predmeti, (5) skupaj.
Vrednost preizkusa χ2 z razmerjem verjetij: χ2 = 128,733, g = 12, 2p = 0,000.
gogiko, iz česar lahko sklepamo, da so učne vsebine državljanske vzgoje pri-
sotnejše v višjih letnikih, torej pri predmetih didaktika družboslovja 1 in 2.
Ne glede na letnik lahko razberemo, da so študentje mnenja, da so največ
učnih vsebin državljanske vzgoje pridobili pri predmetih s področja družbo-
slovja (družboslovje 1 in 2, didaktika družboslovja 1 in 2) (47,8 ), 33,3 štu-
dentov je bilo mnenja, da so največ učnih vsebin pridobili pri predmetu pe-
dagogika, 14,9 študentov je zapisalo, da pri nobenem predmetu oziroma
da se ne spomnijo, najmanj, tj. 5 , pa jih je zapisalo predmete, ki smo jih
opredelili kot ostale predmete.
Tudi rezultat χ2 = 128,733 (g = 12, 2p = 0,000), preizkus z razmerjem verjetij,
nam kaže, da so prisotne statistično pomembne razlike glede na letnik študija
študenta in njegovo mnenje o predmetu, ki ponuja največ vsebin s področja
državljanske vzgoje.
Mnenje študentov o pomembnosti in potrebnosti izpeljave
medpredmetnega povezovanja in državljanske vzgoje
V okviru tega razdelka smo preučevali naslednje:
– kako kompetentne se počutijo študentje za uporabo medpredme-
tnega povezovanja pri poučevanju,
– kako pomembna in potrebna se jim zdi uporaba medpredmetnega po-
vezovanja ter
207
Preglednica 3 Prisotnost vsebin državljanske vzgoje pri predmetih na fakulteti
Študij Letnik () () () () ()
Dodiplomski . f
f
Podiplomski , , , ,
Skupaj . f
f
. f , , , , ,
f
. f
f , , , , ,
. f
f
f , , , , ,
f
, , , ,
, , ,
Opombe Prisotnost vsebin državljanske vzgoje pri predmetih na fakulteti: (1) pri nobenem
predmetu oz. se ne spomnijo, (2) družboslovje, (3) pedagogika, (4) ostali predmeti, (5) skupaj.
Vrednost preizkusa χ2 z razmerjem verjetij: χ2 = 128,733, g = 12, 2p = 0,000.
gogiko, iz česar lahko sklepamo, da so učne vsebine državljanske vzgoje pri-
sotnejše v višjih letnikih, torej pri predmetih didaktika družboslovja 1 in 2.
Ne glede na letnik lahko razberemo, da so študentje mnenja, da so največ
učnih vsebin državljanske vzgoje pridobili pri predmetih s področja družbo-
slovja (družboslovje 1 in 2, didaktika družboslovja 1 in 2) (47,8 ), 33,3 štu-
dentov je bilo mnenja, da so največ učnih vsebin pridobili pri predmetu pe-
dagogika, 14,9 študentov je zapisalo, da pri nobenem predmetu oziroma
da se ne spomnijo, najmanj, tj. 5 , pa jih je zapisalo predmete, ki smo jih
opredelili kot ostale predmete.
Tudi rezultat χ2 = 128,733 (g = 12, 2p = 0,000), preizkus z razmerjem verjetij,
nam kaže, da so prisotne statistično pomembne razlike glede na letnik študija
študenta in njegovo mnenje o predmetu, ki ponuja največ vsebin s področja
državljanske vzgoje.
Mnenje študentov o pomembnosti in potrebnosti izpeljave
medpredmetnega povezovanja in državljanske vzgoje
V okviru tega razdelka smo preučevali naslednje:
– kako kompetentne se počutijo študentje za uporabo medpredme-
tnega povezovanja pri poučevanju,
– kako pomembna in potrebna se jim zdi uporaba medpredmetnega po-
vezovanja ter
207