Page 209 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 209
Stališča študentov študijskega programa Razredni pouk do medpredmetnega povezovanja

Preglednica 3 Prisotnost vsebin državljanske vzgoje pri predmetih na fakulteti

Študij Letnik () () () () ()

Dodiplomski . f     
f
Podiplomski , , ,  ,
Skupaj . f
f     

. f , , , , ,
f
    
. f
f , , , , ,

. f     
f
f , , , , ,
f
    

, , , , 

    

, ,   ,

Opombe Prisotnost vsebin državljanske vzgoje pri predmetih na fakulteti: (1) pri nobenem

predmetu oz. se ne spomnijo, (2) družboslovje, (3) pedagogika, (4) ostali predmeti, (5) skupaj.
Vrednost preizkusa χ2 z razmerjem verjetij: χ2 = 128,733, g = 12, 2p = 0,000.

gogiko, iz česar lahko sklepamo, da so učne vsebine državljanske vzgoje pri-
sotnejše v višjih letnikih, torej pri predmetih didaktika družboslovja 1 in 2.

Ne glede na letnik lahko razberemo, da so študentje mnenja, da so največ
učnih vsebin državljanske vzgoje pridobili pri predmetih s področja družbo-
slovja (družboslovje 1 in 2, didaktika družboslovja 1 in 2) (47,8 ), 33,3  štu-
dentov je bilo mnenja, da so največ učnih vsebin pridobili pri predmetu pe-
dagogika, 14,9  študentov je zapisalo, da pri nobenem predmetu oziroma
da se ne spomnijo, najmanj, tj. 5 , pa jih je zapisalo predmete, ki smo jih
opredelili kot ostale predmete.

Tudi rezultat χ2 = 128,733 (g = 12, 2p = 0,000), preizkus z razmerjem verjetij,
nam kaže, da so prisotne statistično pomembne razlike glede na letnik študija
študenta in njegovo mnenje o predmetu, ki ponuja največ vsebin s področja
državljanske vzgoje.

Mnenje študentov o pomembnosti in potrebnosti izpeljave
medpredmetnega povezovanja in državljanske vzgoje
V okviru tega razdelka smo preučevali naslednje:

– kako kompetentne se počutijo študentje za uporabo medpredme-
tnega povezovanja pri poučevanju,

– kako pomembna in potrebna se jim zdi uporaba medpredmetnega po-
vezovanja ter

207
   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214