Page 263 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 263
Drama v izobraževanju kot celostni učni pristop

ziran. Samo tako se učitelj lahko odzove na iztočnice vseh sodelujočih, sproti
analizira dogajanje, upošteva trenutno vzdušje in ohrani tisti ključni drobec
ustvarjalnosti, ki izhaja iz gledališke umetnosti. Ali kot to slikovito ponazori
gledališka pedagoginja in umetnica J. Sitar Cvetko (2003, 140): »Smo že v gle-
dališču? Seveda, vanj smo vstopili takoj, ko smo mit spremenili v igro, v tistem
trenutku, ko je nekoč, nekje postalo zdaj in tukaj.«

Literatura

Baloh, B. 2015. »Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem ob-
dobju.« Revija za elementarno izobraževanje 8 (4): 5–27.

Blažič, M., M. Ivanuš Grmek, M. Kramar in F. Strmčnik. 2003. Didaktika. Novo
mesto: Visokošolsko središče.

Boal, A. 1995. The Rainbow od Desire: The Boal Method of Theatre and Therapy.
London: Routledge.

Bolton, G. 1986. Selected Writings on Drama and Education. New York: Longman.
Bowell, P., in S. B. Heap. 2013. Planning Process Drama: Enriching Teaching and

Learning. London: Routledge.
Dewey, J. 1997. Experience and Education. New York: Touchstone.
Edmiston, B. 2014. Transforming Teaching and Learning with Active and Dramatic

Approaches. London: Routledge.
Freebody, K., in M. Finneran. 2015. »Drama and Social Justice: Power, Participa-

tion and Possibility.« V How Drama Activates Learning, ur. M Anderson in J.
Dunn, 47–63. London: Bloomsbury.
Gaber Korbar, V., S. Jenko, V. Korbar, I. Lešnik, K. Picelj, G. Suhadolnik, M. Šmalc
in M. Štampek. 2020. Moč (spo)razumevanja: osnove gledališke pedagogike.
Ljubljana: Društvo ustvarjalcev Taka Tuka.
Gillham, G. 1994. »The Value of Theatre in Education.« SCYPT Journal 27:5–17.
Heathcote, D. 1967. »Improvisation.« V Dorothy Heathcote: Collected Writings on
Education and Drama, ur. L. Johnson in C. O’Neill, 44–48. London: Hutchin-
son.
Lapajne Dekleva, T. 2012. Igranje vlog in poučevanje naravoslovja. Ljubljana: Dru-
štvo za razvoj gledališča v izobraževanju.
Požarnik, B. 2000. Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.
Marentič Požarnik, B., M. Šarić in B. Šteh. 2019. Izkustveno učenje. Ljubljana:
Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
McGuinn, N. 2014. The English Teacher’s Drama Handbook. New York: Routledge.
O’Neill, C., ur. 2015. Dorothy Heathcote on Education and Drama. New York: Ro-
utledge.
O’Toole, J. 1992. The Process of Drama: Negotiating Art and Meaning. London:
Routledge.
O’Toole, J., in M. Stinson. 2015. »Drama, Speaking and Listening: The Treasure

261
   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268