Page 355 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 355
Glasbene dejavnosti kot povezovalni element medpredmetnih povezav

lum. Alexandria, VA: Association for Supervision and Curriculum Develop-
ment.
Fogarty, R. J. 2002. How to Integrate the Curricula. 2. izd. Glenview, IL: Pearson.
Gardner, H. 1995. Razsežnosti uma: teorija o več inteligencah. Ljubljana: Tangram.
Gruden, K. 2019. »Medpredmetne povezave in njihova realizacija v glasbeni
šoli.« Magistrsko delo, Univerza v Ljubljani.
Hallam, S. 2015. The Power of Music. London: UCL Institute of Education.
Harden, R. M. 2000. »The Integration Ladder: A Tool for Curriculum Planning
and Evaluation.« Medical Education 34 (7): 551–557.
Lowe, A. 1998. »Integration of Music and French: A Succesful Story.« Internatio-
nal Journal of Music Education 32 (1).
Milekšič, V. 1992. Didaktična prenova razredne stopnje osnovne šole – integrirani
pouk. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011a. Program osnovna šola: geografija; učni na-
črt. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
———. 2011b. Program osnovna šola: glasbena vzgoja; učni načrt. Ljubljana: Mi-
nistrstvo za šolstvo in šport.
———. 2011c. Program osnovna šola: likovna vzgoja; učni načrt. Ljubljana: Mini-
strstvo za šolstvo in šport.
———. 2011č. Program osnovna šola: glasbena vzgoja; učni načrt. Ljubljana: Mi-
nistrstvo za šolstvo in šport.
———. 2011d. Program osnovna šola: športna vzgoja; učni načrt. Ljubljana: Mi-
nistrstvo za šolstvo in šport.
———. 2011e. Program osnovna šola: zgodovina; učni načrt. Ljubljana: Ministr-
stvo za šolstvo in šport.
———. 2018. Program osnovna šola: slovenščina; učni načrt. Ljubljana: Ministr-
stvo za šolstvo in šport.
Munroe, A. 2015. »Curriculum Integration in the General Music Classroom.« Ge-
neral Music Today 29 (1): 12–18.
Nixon May, B. 2013. »Arts Integration: What’s the Problem.« General Music Today
26 (2): 5–8.
———. 2018. »Meaningful Music Learning Through Integration.« General Music
Today 32 (1): 23–25.
Oblak, B. 1981. »Pomen glasbene stilistike v povezavi z drugimi vzgojnoizobra-
ževalnimi področji v osnovni šoli.« Magistrska naloga, Univerza v Ljubljani.
———. 1987. »Ustvarjalno učenje v glasbeni vzgoji na stopnji razrednega po-
uka osnovne šole.« Doktorska disertacija, Univerza v Ljubljani.
———. 1995. »Izvor in pojmovanje strukture učnega načrta za splošni glasbeni
pouk.« Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani 1:17–27.
———. 1997 "Ustvarjalnost v glasbeni vzgoji."Glasbenopedagoški zbornik Aka-
demije za glasbo v Ljubljani 2:121–128.
———. 2000. Glasba do 18. stoletja: priročnik za učitelje. Ljubljana: DZS.

353
   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360