Page 356 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 356
mina Tomšič

Pesek, A. 2018. Glasba danes in nekoč 7: učbenik za glasbeno umetnost v 7. razredu
osnovne šole. Ljubljana: Rokus Klett.

———. 2019a. Glasba danes in nekoč 8: učbenik za glasbeno umetnost v 8. ra-
zredu osnovne šole. Ljubljana: Rokus Klett.

———. 2019b. Glasba danes in nekoč 9: učbenik za glasbeno umetnost v 9. ra-
zredu osnovne šole. Ljubljana: Rokus Klett.

Rakar, B. 2014. »Medpredmetno povezovanje pri pouku nauka o glasbi.« V Glas-
benopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani 20:25–49.

Rotar Pance, B. 2011. »Glasbena vzgoja vedno prispeva k trajnostnem razvoju.«
V Trajnostni razvoj kot načelo vzgoje in izobraževanja pri likovni in glasbeni
vzgoji ter filozofiji: zbornik referatov in razprav, ur. B. Flajšman, 67–71. Ljub-
ljana: Državni svet Republike Slovenije.

Rutar Ilc, Z., in K. Pavlič Škerjanc, ur. 2010. Medpredmetne in kurikularne pove-
zave: priročnik za učitelje 1. izd. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šol-
stvo.

Sicherl Kafol, B. 1995. »Glasba in integrirani pouk.« Glasbenopedagoški zbornik
Akademije za glasbo v Ljubljani 1 (1): 74–90.

———. 1996. »Glasbena vzgoja in procesni vidik integracije.« Glasba v šoli: re-
vija za glasbeni pouk v osnovnih in srednjih šolah, za glasbene šole in zboro-
vstvo 2 (2): 18–24.

———. 2001. Celostna glasbena vzgoja: srce, um, telo. Ljubljana: Debora.
———. 2008. »Procesni in vsebinski vidiki medpredmetnega povezovanja.« V

Učitelj v vlogi raziskovalca: akcijsko raziskovanje na področjih medpredme-
tnega povezovanja in vzgojne zasnove v javni šoli, ur. Janez Krek, T. Hodnik
Čadež, J. Vogrinc, B. Sicherl Kafol, T. Devjak in V. Štemberger, 112–130. Ljub-
ljana: Pedagoška fakulteta.
———. 2015. Izbrana poglavja iz glasbene didaktike. Ljubljana: Pedagoška fakul-
teta Univerze v Ljubljani.
Šilih, G. 1961. Očrt splošne didaktike. Ljubljana: DZS.
Širec, A., K. Arzenšek, S. Deutsch, V. Košpenda, V. Kumer, J. Laco, N. Lamut in
J. Lazar. 2011. »Medpredmetno povezovanje kot strategija za kakovostno
učenje učencev v osnovni šoli.« Vodenje v vzgoji in izobraževanju 9 (1): 33–
58.
Štemberger, V. 2008. »Načrtovanje in izvajanje medpredmetnih povezav.« V
Učitelj v vlogi raziskovalca: akcijsko raziskovanje na področjih medpredme-
tnega povezovanja in vzgojne zasnove v javni šoli, ur. Janez Krek, T. Hodnik
Čadež, J. Vogrinc, B. Sicherl Kafol, T. Devjak in V. Štemberger, 93–111. Ljub-
ljana: Pedagoška fakulteta.
Tacol, T. 2007. Creative Lessons of Visual Art Education. Bratislava: Digit.
Tomšič, J. 2006. »Povezovanje glasbe z drugimi predmeti v zadnjem triletju
osnovne šole.« Magistrsko delo, Univerza v Ljubljani.
Trstenjak, A. 1981. Psihologija ustvarjalnosti. Ljubljana: Slovenska matica.

354
   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361