Page 53 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 53
Analiza učnih načrtov z vidika razvijanja digitalnih kompetenc
talne prihodnosti ali le uporabniki? Poročilo strokovne delovne skupine za
analizo prisotnosti vsebin računalništva in informatike v programih osnov-
nih in srednjih šol ter za pripravo študije o možnih spremembah (RINOS).«
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Ljubljana.
Buljubašić-Kuzmanović, V. 2014. »Integrirani kurikulum u funkciji razvoja peda-
goških kompetencija.« Pedagogijska istraživanja 11 (1): 95–109.
Cachia, R., A. Ferrari, K. Ala-Mutka in Y. Punie. 2010. Creative Learning and In-
novative Teaching Final Report on the Study on Creativity and Innovation in
Education in the EU Member States. Luksemburg: Publications Office of the
European Union.
Drake, S. M., in R. C. Burns. 2004. Meeting Standards through Integrated Curricu-
lum. Alexandria, VA: Association for Supervision and Curriculum Develop-
ment.
Evropska komisija. 2010. »Sporočilo komisije evropskemu parlamentu, svetu,
evropskemu ekonomsko-socialnemu odboru in odboru regij: evropska di-
gitalna agenda.« COM(2010) 245 konč./2, Evropska komisija, Bruselj.
———. 2016. »Sporočilo komisije evropskemu parlamentu, svetu, evropskemu
ekonomsko-socialnemu odboru in odboru regij novi program znanj in
spretnosti za Evropo: z roko v roki za večji človeški kapital, zaposljivost in
konkurenčnost.« SWD(2016) 195 končna, Evropska komisija, Bruselj.
———. 2018. »Sporočilo komisije evropskemu parlamentu, svetu, evropskemu
ekonomsko-socialnemu odboru in odboru regij o akcijskem načrtu za di-
gitalno izobraževanje.« SWD(2018) 12 končna. Evropska komisija, Bruselj.
Evropski parlament in Svet Evropske unije. 2006. »Priporočilo evropskega par-
lamenta in sveta z dne 18. decembra 2006 o ključnih kompetencah za vse-
življenjsko učenje (2006/962/ES).« Uradni list Evropske unije, L 394/10–18.
Ferrari, A. 2012. Digital Competence in Practice: An Analysis of Frameworks. Luk-
semburg: Publications Office of the European Union.
Fogarty, R. 2009. How to Integrate the Curricula. Thousand Oaks, CA: Corwin.
Herzog, J., J. Batič in M. Duh. 2009. »Komparativna analiza učnih načrtov za li-
kovno vzgojo.« Revija za elementarno izobraževanje 2 (1): 19–28.
Istenič Starčič, A., M. Cotič, I. Solomonides in M. Volk. 2016. »Engaging Preser-
vice Primary and Preprimary School Teachers in Digital Storytelling for the
Teaching and Learning of Mathematics.« British Journal of Educational Te-
chnology 47 (1): 29–50.
Kranjc, R. 2013. »Zakaj se slovenski osnovnošolci ne učijo računalništva.« Vzgoja
in izobraževanje 44 (1): 52–55.
Laurie, J. 2011. »Curruculum Planning and Preparation for Cross-Curriculum Te-
aching.« V Cross-Curricular Teaching in the Primary School: Planning and Fa-
cilitating Imaginative Lessons, ur. T. Kerry, 125–141. London: Routledge.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011a. Program osnovna šola: glasbena vzgoja;
učni načrt. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
51
talne prihodnosti ali le uporabniki? Poročilo strokovne delovne skupine za
analizo prisotnosti vsebin računalništva in informatike v programih osnov-
nih in srednjih šol ter za pripravo študije o možnih spremembah (RINOS).«
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Ljubljana.
Buljubašić-Kuzmanović, V. 2014. »Integrirani kurikulum u funkciji razvoja peda-
goških kompetencija.« Pedagogijska istraživanja 11 (1): 95–109.
Cachia, R., A. Ferrari, K. Ala-Mutka in Y. Punie. 2010. Creative Learning and In-
novative Teaching Final Report on the Study on Creativity and Innovation in
Education in the EU Member States. Luksemburg: Publications Office of the
European Union.
Drake, S. M., in R. C. Burns. 2004. Meeting Standards through Integrated Curricu-
lum. Alexandria, VA: Association for Supervision and Curriculum Develop-
ment.
Evropska komisija. 2010. »Sporočilo komisije evropskemu parlamentu, svetu,
evropskemu ekonomsko-socialnemu odboru in odboru regij: evropska di-
gitalna agenda.« COM(2010) 245 konč./2, Evropska komisija, Bruselj.
———. 2016. »Sporočilo komisije evropskemu parlamentu, svetu, evropskemu
ekonomsko-socialnemu odboru in odboru regij novi program znanj in
spretnosti za Evropo: z roko v roki za večji človeški kapital, zaposljivost in
konkurenčnost.« SWD(2016) 195 končna, Evropska komisija, Bruselj.
———. 2018. »Sporočilo komisije evropskemu parlamentu, svetu, evropskemu
ekonomsko-socialnemu odboru in odboru regij o akcijskem načrtu za di-
gitalno izobraževanje.« SWD(2018) 12 končna. Evropska komisija, Bruselj.
Evropski parlament in Svet Evropske unije. 2006. »Priporočilo evropskega par-
lamenta in sveta z dne 18. decembra 2006 o ključnih kompetencah za vse-
življenjsko učenje (2006/962/ES).« Uradni list Evropske unije, L 394/10–18.
Ferrari, A. 2012. Digital Competence in Practice: An Analysis of Frameworks. Luk-
semburg: Publications Office of the European Union.
Fogarty, R. 2009. How to Integrate the Curricula. Thousand Oaks, CA: Corwin.
Herzog, J., J. Batič in M. Duh. 2009. »Komparativna analiza učnih načrtov za li-
kovno vzgojo.« Revija za elementarno izobraževanje 2 (1): 19–28.
Istenič Starčič, A., M. Cotič, I. Solomonides in M. Volk. 2016. »Engaging Preser-
vice Primary and Preprimary School Teachers in Digital Storytelling for the
Teaching and Learning of Mathematics.« British Journal of Educational Te-
chnology 47 (1): 29–50.
Kranjc, R. 2013. »Zakaj se slovenski osnovnošolci ne učijo računalništva.« Vzgoja
in izobraževanje 44 (1): 52–55.
Laurie, J. 2011. »Curruculum Planning and Preparation for Cross-Curriculum Te-
aching.« V Cross-Curricular Teaching in the Primary School: Planning and Fa-
cilitating Imaginative Lessons, ur. T. Kerry, 125–141. London: Routledge.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011a. Program osnovna šola: glasbena vzgoja;
učni načrt. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
51