Page 54 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 54
ina Volk

———. 2011b. Program osnovna šola: likovna umetnost; učni načrt. Ljubljana: Mi-
nistrstvo za šolstvo in šport.

———. 2011c. Program osnovna šola: matematika; učni načrt. Ljubljana: Ministr-
stvo za šolstvo in šport.

———. 2011č. Program osnovna šola: spoznavanje okolja; učni načrt. Ljubljana:
Ministrstvo za šolstvo in šport.

———. 2011d. Program osnovna šola: šport; učni načrt. Ljubljana: Ministrstvo za
šolstvo in šport.

———. 2018. Program osnovna šola: slovenščina; učni načrt. Ljubljana: Ministr-
stvo za šolstvo in šport.

Pavlič Škerjanc, K. 2010. »Smisel in sistem kurikularnih povezav.« V Medpredme-
tne in kurikularne povezave: priročnik za učitelje, ur. Z. Rutar Ilc in K. Pavlič
Škerjanc, 19–42. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Redecker, C., in Y. Punie. 2017. European Framework for the Digital Competence of
Educators: DigCompEdu. Luksemburg: Publications Office of the European
Union.

Rutar Ilc, Z. 2010. »Medpredmetne in kurikularne povezave v kontekstu učno-
ciljnega in procesnega načrtovanja in izvajanja pouka.« V Medpredmetne
in kurikularne povezave: priročnik za učitelje, ur. Z. Rutar Ilc in K. Pavlinič
Škerjanc, 71–113. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Svet Evropske unije. »Priporočilo sveta z dne 22. maja 2018 o ključnih kompe-
tencah za vseživljenjsko učenje (Besedilo velja za EGP) (2018/C 189/01).«
2018. Uradni list Evropske unije, C 189/1–13.

Wechtersbach, R. 2009. »Digitalna kompetenca in njeno izgrajevanje.« Organi-
zacija: revija za management, informatiko in kadre 42 (1): A1–A5.

The Analysis of Curriculums from the Perspective of the Development
of Digital Competencies through Cross-Curricular Integration
in the First Educational Bracket
In the Slovenian elementary schools, the students do not develop digital com-
petencies through a school subject which would build on knowledge and skills
systematically and enable the same opportunities of promotion in this field
to all students. Instead, individual segments of digital competencies are in-
tegrated into various fields of subjects. Digital competencies should be de-
veloped in all subjects from the first grade on through cross-curricular inte-
gration of goals of individual subjects and goals for the development of a
digitally competent individual or, at least, the ICT should be integrated as a
teaching tool. In the paper, we reviewed how curriculums of individual sub-
jects of the first educational bracket anticipate the integration of modern ICT
and the development of goals of digital competencies. We analyzed 6 curricu-
lums through different criteria and ascertained that developing digital compe-
tencies is not harmonized among the subjects. The designers of curriculums

52
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59