Page 166 - Čotar Konrad Sonja, Borota Bogdana, Rutar Sonja, Drljić Karmen, Jelovčan Giuliana. Ur. 2022. Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega starostnega obdobja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 166
bara Baloh, Petra Furlan, Giuliana Jelovčan in Bojana Kralj

Fekonja, U. 2004. »Razvoj otroške igre.« V Razvojna psihologija, ur. L. Marjanovič
Umek in M. Zupančič, 382–393. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut
Filozofske fakultete.

Gallahue, D., in J. Ozmun. 2006. Understanding Motor Development: Infants, Chil-
dren, Adolescents, Adults. 6. izd. New York: McGraw-Hill.

Hodnik Čadež, T. 2008. »Povezovalni kurikulum.« www.pef.uni-lj.si/∼tatjanah/
gradiva/povezovalni_kurikulum_thc.ppt

Hodnik Čadež, T., in T. Filipčič. 2005. »Medpredmetno povezovanje v prvem ra-
zredu osnovne šole.« Pedagoška obzorja 20 (3–4): 3–15.

Hohman, M., in L. Weikart. 2005. Vzgoja in učenje predšolskih otrok. Ljubljana:
DZS.

Hunt, J. 1989. In Search of Avantures: A Study of Opportunities for Advanture and
Challenge for Young People. Bournemouth: Bourne.

Hus, V., in M. Ivanuš Grmek. 2006. »Odprti pouk pri predmetu spoznavanje oko-
lja.« Sodobna pedagogika 57 (2): 68–83.

Hvala, B. 2012. »Naravoslovje za najmlajše – aktivno učenje.« V Ekološka in
etnična zavest skozi edukacijski odnos do narave in družbe, ur. M. Duh, 56–65.
Maribor: Pedagoška fakulteta.

Iverson, J. 2010. »Developing Language in a Developing Body: The Relation-
ship between Motor Development and Language Development.« Journal
of Child Language 2:229–261.

Jelovčan, G., in R. Pišot. 2016. »Pomen in razvoj drobnih gibalnih spretnosti v
zgodnjem otroštvu.« V Razvoj elementarnih vzorcev v zgodnjem otroštvu,
ur. M. Plevnik in R. Pišot, 127–143. Koper: Annales.

Katalinič, D. 2007. Sejemo, sadimo in raziskujemo že v vrtcu. Ljubljana: Zavod Re-
publike Slovenije za šolstvo.

Kranjc, S. 2008. »Slovenščina v vrtcu.« V Jeziki v izobraževanju: zbornik prispev-
kov konference; Ljubljana, 25.–26. september 2008, ur. M. Ivšek, 129–134.
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Kroflič, R. 2001. »Temeljne predpostavke, načela in cilji kurikula za vrtce.« V
Otrok v vrtcu: priročnik h kurikulu za vrtce, ur. L. Marjanovič Umek, 7–25. Ma-
ribor: Obzorja.

Marentič Požarnik, B. 1998. »Kako pomembna so pojmovanja znanja, učenja
in poučevanja za uspeh kurikularne prenove.« Sodobna pedagogika 49 (3):
244-261.

———, ur. 2000. Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.
Marjanovič Umek, L. 2001. »Psihologija predšolskega otroka.« V Otrok v vrtcu:

priročnik h kurikulu za vrtce, ur. L. Marjanovič Umek, 26–54. Maribor: Ob-
zorja.
———, ur. 2010. Otrok v vrtcu: priročnik h kurikulu za vrtce. Maribor: Obzorja.
Marjanovič Umek, L., in M. Zupančič. 2001. »Teorija otroške igre.« V Psihologija
otroške igre: od rojstva do vstopa v šolo, ur. L. Marjanovič Umek in M. Zupan-
čič, 1–37. Ljubljana: Znanstveni inštitut Filozofske fakultete.

166
   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171