Page 167 - Čotar Konrad Sonja, Borota Bogdana, Rutar Sonja, Drljić Karmen, Jelovčan Giuliana. Ur. 2022. Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega starostnega obdobja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 167
Mnenja strokovnih delavcev v vrtcu o medpodročnem povezovanju

Ministrstvo za šolstvo in šport. 1999. Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrt-
cih. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.

Montessori, M. 2011. Srkajoči um. Ljubljana: Uršulinski zavod za vzgojo, izobra-
ževanje, versko dejavnost in kulturo.

Oblak, B. 1987. »Ustvarjalno učenje v glasbeni vzgoji na stopnji razrednega po-
uka osnovne šole.« Doktorska disertacija, Univerza v Ljubljani.

Pistotnik, B., S. Pinter in M. Dolenc, ur. 2002. Gibalna abeceda, naravne oblike
gibanja v športni praksi. Ljubljana: Fakulteta za šport.

Pišot, R., in J. Planinšec. 2005. Struktura motorike v zgodnjem otroštvu. Koper:
Annales.

———. 2012. Vsebine gibalne/športne vzgoje v predšolskem obdobju. Koper: An-
nales.

Plevnik, M., in R. Pišot. 2016. »Vloga in pomen elementarnih gibalnih vzorcev
v razvoju otroka.« V Razvoj elementarnih gibalnih vzorcev v zgodnjem otro-
štvu, ur. M. Plevnik in R. Pišot, 29–36. Koper: Annales.

Plut Pregelj, L. 2005. »Sodobna šola ostaja šola: kaj se je spremenilo?« Sodobna
pedagogika 56 (1): 16–32.

Sicherl Kofol, B., O. Denac in B. Borota. 2011. »Glasbena umetnost.« V Kulturno-
umetnostna vzgoja: priročnik s primeri dobre prakse iz vrtcev, osnovnih in sre-
dnjih šol, ur. N. Bucik, 75–93. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Za-
vod Republike Slovenije za šolstvo.

Videmšek, M., in R. Pišot. 2007. Šport za najmlajše. Ljubljana: Fakulteta za šport.
Wilson, R. 2008. Nature and Young Children: Encouraging Creative Play and Lear-

ning in Natural Environments. London: Routledge.

Preschool Teachers Opinion on Cross-Sectoral Integration of Children
in the First Age Period
The child discovers knowledge independently or following a path guided by
pedagogues, however, research and experience show that coincidence does
not prove to be a strong value within the process of learning. For future edu-
cation, the diverse needs of children need to present a challenge to a teacher
who plans and implements activities in kindergarten, and a challenge of how
to shape the learning process so that every child can achieve optimal results.
This is the path of research, cooperation, modification and a never-ending pro-
cess of finding the optimal solutions. In kindergarten, we can see these solu-
tions primarily in cross-sectoral integration and modern learning strategies,
supported by modern stimulating and innovative learning environment. The
paper presents the results of the research that was aimed at finding out how
the teachers promote the curricular areas of learning about language, nature,
movement and music and where they see the possibilities of cross-sectoral in-
tegration of these areas in the first age period.

Keywords: cross-sectoral integration, language, movement, music, nature,
opinion of pedagogues, first age period

167
   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172