Page 309 - Čotar Konrad Sonja, Borota Bogdana, Rutar Sonja, Drljić Karmen, Jelovčan Giuliana. Ur. 2022. Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega starostnega obdobja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 309
rning Mathematics and Language through an Integrated Approach in Preschool Education
za otroke. V raziskovalnem delu so si avtorji zastavili cilj, da preučijo, v kolikšni
meri izobraževalci integrirajo razvoj jezika in razvoj matematičnih pojmov, ki
jih večinoma uporablja literarna oblika kot sestavni element literarnega dela,
in koliko je vključevanje vključeno v vsako od področij izobraževanja predšol-
ske matematike. Dobljeni rezultati kažejo, da vzgojitelji v delu večinoma po-
vezujejo dejavnosti jezikovnega razvoja in matematike kot integrativnega ele-
menta, večinoma z uporabo proze in poetičnega besedila, ter da se otroška
književnost večinoma uporablja kot podpora, ko je potrebno razviti pojem šte-
vila in koncepta množice.
Ključne besede: predšolska vzgoja, integracija, matematična vzgoja, jezikovni
razvoj, otrok

309
   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314