Page 40 - Čotar Konrad Sonja, Borota Bogdana, Rutar Sonja, Drljić Karmen, Jelovčan Giuliana. Ur. 2022. Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega starostnega obdobja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 40
a Štemberger

stope, vrste raziskav ter tehnike zbiranja podatkov. Smiselno je, da se
raziskovalec o izboru odloča na podlagi vsakokratnih ciljev raziskave in
pri tem upošteva tudi zmožnosti ter sposobnosti udeležencev in raz-
misli, na kakšen način lahko le-ti sodelujejo v raziskavi. Možno je tudi
kombinirati: tako lahko, denimo, v raziskavi uporabimo elemente kvan-
titativnega in kvalitativnega raziskovanja ali študijo primera, ki vsebuje
elemente akcijskega raziskovanja. Podobno velja tudi za tehnike zbi-
ranja podatkov – možne, celo zaželene so različne kombinacije tehnik
oz. t. i. multimodalnost, ki daje možnost celostnega pogleda in multiple
perspektive.

Literatura

Anderson, K., in S. Balandin. 2011. »The Storybook Method: Research Feedback
with Young Participants.« Augmentative and Alternative Communication 27
(4): 279–291.

Aubrey, C., T. David, R. Goodfrey in L. Thompson. 2000. Early Childhood Rese-
arch: Issues in Methodology and Ethics. London: Routledge.

Bratož, S. 2018. »Anketiranje tretješolcev s spletnim vprašalnikom.« V Oblikova-
nje inovativnih učnih okolij, ur. T. Štemberger, S. Čotar Konrad, S. Rutar in A.
Žakelj, 237–251. Koper: Založba Univerze na Primorskem.

Buchbinder, M., J. Longhofer, T. Barrett, P. Lawson in J. Floersch. 2006. »Ethno-
graphic Approaches to Child Care Research: A Review of the Literature.«
Journal of Early Childhood Research 4 (1): 45–63.

Cameron, H. L. 2015. »Ethical, Narrative, and Projective Processes in Research
Interviews with Young Children.« V Handbook of Research Methods in Early
Childhood: Research Methodologies, ur. O. N. Sarcho, 277–323. Charlotte, NC:
Information Age Publishing.

Cencič, M. 2009. Kako poteka empirično pedagoško raziskovanje. Ljubljana: Za-
vod Republike Slovenije za šolstvo.

Clark, A. 2011. »Multimodal Map Making with Young Children: Exploring Ethno-
graphic and Participatory Methods.« Qualitative Research 11 (3): 311–330.

Cohen, L., L. Manion in K. Morrison. 2007. Research Methods in Education. Lon-
don: Routledge.

Cook, T, in E. Hess. 2007. »What the Camera Sees and from Whose Perspectivein
Enlightening Adults .« Childhood 14 (1): 29–45.

Coolican, H. 2004. Research Methods and Statistics in Psychology. London: Hod-
der Arnold.

Cox, M. 1998. »Drawings of People by Australian Aboriginal Children: The Inter-
mixing of Cultural Styles.« Journal of Art and Design Education 17 (1): 71–79.

Cox, S. 2005. »Intention and Meaning in Young Children’s Drawing.« Internatio-
nal Journal of Art and Design Education 24 (2): 115–125.

40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45