Page 42 - Čotar Konrad Sonja, Borota Bogdana, Rutar Sonja, Drljić Karmen, Jelovčan Giuliana. Ur. 2022. Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega starostnega obdobja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 42
a Štemberger

Voice in Research with Children, ur. D. S. Soto in B. B Swadener, 215–222. New
York: Peter Lang.
Marentič Požarnik, B. 1990. »Za pluralizem modelov spoznavanja, raziskovanja
in delovanja v pedagoških znanostih.« Sodobna pedagogika 39 (1–2): 1–14.
Marjanovič Umek, L., U. Fekonja in S. Krajnc. 2004. »Pripovedovanje zgodbe
kot pristop za ugotavljanje otrokovega govornega razvoja.« Psihološka ob-
zorja 13 (1): 43–64.
Mažgon, J. 2006. »Od monometod h kombiniranim raziskovalnim pristopom.«
Sodobna pedagogika 57 (5): 98–108.
———. 2008. Razvoj akcijskega raziskovanja na temeljnih predpostavkah kvali-
tativne metodologije. Ljubljana: Filozofska fakulteta.
Mesec, B. 1998. Uvod v kvalitativno raziskovanje v socialnem delu. Ljubljana: Vi-
soka šola za socialno delo.
Mukherji, P., in D. Albon. 2010. Research Methods in Early Childhood. Los Angeles:
Sage.
Mužić, V. 1994. »Sinteza paradigem pedagoškega raziskovanja – zakaj? kako?«
Sodobna pedagogika 43 (3–4): 162–173.
Prosser, J., in C. Burke. 2007. »Childlike Perspectives through Image-Based Edu-
cational Research.« V Handbook of the Arts in Qualitative Research: Perspec-
tives, Methodologies, Examples and Issues, ur. J. G. Knowles in A. Cole, 407–
421. Oxford: Oxford University Press.
Rayna, S., in F. Laevers. 2011. »Understanding Children from 0 to 3 Years of Age
and its Implications for Education: What’s New on the Babies’ Side Origins
and Evolutions.« European Early Childhood Education Research Journal 19
(2): 161–172.
Robertson-Holmes, G. 2005. Doing Your Early Research Project: A Step-by-Step
Guide. London: Sage.
Robson, C. 2006. Developing Thinking and Understanding in Young Children: An
Introduction for Students. London: Taylor and Francis.
Rolfe, S. 2001. »Direct Observation.« V Doing Early Childhood Research: Interna-
tional Perspectives on Theory and Practice, ur. G. MacNaughton, S. Rolfe in I.
Siraj-Blatchford, 309–325. Buckingham: Open University Press.
Rous, B. S. 2015. »Using the Critical Incident Technique in Early Childhood Re-
search.« V Handbook of Research Methods in Early Childhood: Research Me-
thodologies, ur. O. N. Sarcho, 225–247. Charlotte, NC: Information Age Pu-
blishing.
Sagadin, J. 1989. »Akcijsko in tradicionalno empirično pedagoško raziskova-
nje.« Sodobna pedagogika 39 (5–6): 242–256.
———. 1995. »Nestandadizirani intervju.« Sodobna pedagogika 46 (7–8): 311–
322.
Rutar, S. 2014. »Ali imajo otroci resnično priložnost za samoizražanje v vzgoji in
izobraževanju?« V Communication, ur. P.-M. Rabensteiner in G. Rabenstei-

42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47