Page 186 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 186
ja Kiswarday in Karmen Drljić
Slika 2
Izdelovanje mozaikov
Slika 3
Izdelovanje katapultov
položaj Rimljanov ter da je vsaka rimska hiša imela svojega zavetnika. Udele-
žencem so študentke s konkretnimi in veččutnimi ponazoritvami omogočile
doživeto in izkustveno učenje. Pripravile so tudi tri različne delavnice. V prvi
so udeleženci sestavljali mozaik s pomočjo vnaprej pripravljene predloge in
teser, ki so bile prilagojene njihovim finomotoričnim spretnostmi (slika 2). V
drugi so se preizkušali v izdelovanju katapulta, kar se je izkazalo za precej zah-
tevno nalogo (slika 3). V tretji pa so pisali na rimske voščene tablice s pomočjo
žebljička, tako kot so to nekoč počeli Rimljani. V vseh situacijah so študenti
dobili tudi izkušnjo o pomenu fleksibilnosti pri izvajanju načrtovanih dejav-
nosti, saj so spoznali, da je treba izkoristiti prav vsako priložnost, ko se lahko
otrok v skupini izkaže s svojimi potenciali.
186
Slika 2
Izdelovanje mozaikov
Slika 3
Izdelovanje katapultov
položaj Rimljanov ter da je vsaka rimska hiša imela svojega zavetnika. Udele-
žencem so študentke s konkretnimi in veččutnimi ponazoritvami omogočile
doživeto in izkustveno učenje. Pripravile so tudi tri različne delavnice. V prvi
so udeleženci sestavljali mozaik s pomočjo vnaprej pripravljene predloge in
teser, ki so bile prilagojene njihovim finomotoričnim spretnostmi (slika 2). V
drugi so se preizkušali v izdelovanju katapulta, kar se je izkazalo za precej zah-
tevno nalogo (slika 3). V tretji pa so pisali na rimske voščene tablice s pomočjo
žebljička, tako kot so to nekoč počeli Rimljani. V vseh situacijah so študenti
dobili tudi izkušnjo o pomenu fleksibilnosti pri izvajanju načrtovanih dejav-
nosti, saj so spoznali, da je treba izkoristiti prav vsako priložnost, ko se lahko
otrok v skupini izkaže s svojimi potenciali.
186