Page 246 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 246
va Bratož
Preglednica 3 Dopolnitev povedi »Reševanje ankete na računalniku je dobro, ker . . .«
Kategorije Reševanje ankete na računalniku je dobro, ker . . .
Več znanja se več »navčiš«
Zanimivo in zabavno več znaš
Raba računalnika se lahko nekaj naučiš
se več naučim
Izraziš mnenje se »neki« naučiš
Je praktično ker veš
zato ker sem se naučila
je zanimivo 3×
mi je zabavno
ker se zabavam
je zabavno
ker je zabavno
imam rada take stvari
je velik zaslon
tipkaš po računalniku
je na tablici 2×
smo na internetu
rada delam na računalniku
imaš tipkovnico
je tipkovnica in miška
imam tablico
sem odvisen
sem povedal svoja mnenja
izraziš svoje mnenje
ne rabiš pisat vprašanja in ne rabiš pogosto iti ušilit svinč-
nika
je hitro
čim več poveš
Pri oblikovanju vprašalnika smo domnevali, da bi bil za otroke izraz »splet«
oz. širše rabljen izraz »internet« lahko nejasen oz. preveč abstrakten. Nismo
pa predvideli, da bi otroci vprašalnike lahko izpolnjevali na tablicah oz. da
bodo vprašani izraz »reševanje ankete na računalniku« dobesedno povezali
z napravo samo.
Dva učenca sta v odgovoru izpostavila lastnost oz. namen anketiranja, saj
sta navedla, da z reševanjem ankete na računalniku izraziš svoje mnenje. Trije
učenci pa so v odgovoru poudarili praktično lastnost izpolnjevanja vprašal-
nika na računalniku, ko so navedli, da je tovrstna dejavnost hitrejša, ti omo-
goča, da več poveš, ni treba prepisovati vprašanja in da »ne rabiš pogosto
iti ušilit svinčnika«, kar je še zlasti relevantno za šolsko okolje tretješolcev, v
katerem je šiljenje svinčnika eno pogostejših opravil.
246
Preglednica 3 Dopolnitev povedi »Reševanje ankete na računalniku je dobro, ker . . .«
Kategorije Reševanje ankete na računalniku je dobro, ker . . .
Več znanja se več »navčiš«
Zanimivo in zabavno več znaš
Raba računalnika se lahko nekaj naučiš
se več naučim
Izraziš mnenje se »neki« naučiš
Je praktično ker veš
zato ker sem se naučila
je zanimivo 3×
mi je zabavno
ker se zabavam
je zabavno
ker je zabavno
imam rada take stvari
je velik zaslon
tipkaš po računalniku
je na tablici 2×
smo na internetu
rada delam na računalniku
imaš tipkovnico
je tipkovnica in miška
imam tablico
sem odvisen
sem povedal svoja mnenja
izraziš svoje mnenje
ne rabiš pisat vprašanja in ne rabiš pogosto iti ušilit svinč-
nika
je hitro
čim več poveš
Pri oblikovanju vprašalnika smo domnevali, da bi bil za otroke izraz »splet«
oz. širše rabljen izraz »internet« lahko nejasen oz. preveč abstrakten. Nismo
pa predvideli, da bi otroci vprašalnike lahko izpolnjevali na tablicah oz. da
bodo vprašani izraz »reševanje ankete na računalniku« dobesedno povezali
z napravo samo.
Dva učenca sta v odgovoru izpostavila lastnost oz. namen anketiranja, saj
sta navedla, da z reševanjem ankete na računalniku izraziš svoje mnenje. Trije
učenci pa so v odgovoru poudarili praktično lastnost izpolnjevanja vprašal-
nika na računalniku, ko so navedli, da je tovrstna dejavnost hitrejša, ti omo-
goča, da več poveš, ni treba prepisovati vprašanja in da »ne rabiš pogosto
iti ušilit svinčnika«, kar je še zlasti relevantno za šolsko okolje tretješolcev, v
katerem je šiljenje svinčnika eno pogostejših opravil.
246