Page 122 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 122
o poglavje
som in umom – to je gibalno učenje. Pomen ima tudi pri naprednem gibal-
nem učenju, saj nam omogoča nadgradnjo že usvojenih gibalnih znanj.
Ko gre za poučevanje zahtevnejših gibalnih programov, je demonstraci-
jo smiselno izvajati v treh ravninah: sprednji, stranski in zadnji ravnini, da je
učencem pregledno predstavljeno gibanje, ki se ga učijo.
122
som in umom – to je gibalno učenje. Pomen ima tudi pri naprednem gibal-
nem učenju, saj nam omogoča nadgradnjo že usvojenih gibalnih znanj.
Ko gre za poučevanje zahtevnejših gibalnih programov, je demonstraci-
jo smiselno izvajati v treh ravninah: sprednji, stranski in zadnji ravnini, da je
učencem pregledno predstavljeno gibanje, ki se ga učijo.
122