Page 118 - Zadravec Šedivy, N., in V. Poštuvan, ur. 2022. Samomorilno vedenje mladostnikov. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 118
avnica 2:
Soočanje s stresom
Namen druge delavnice je mladostnikom predstaviti vsebine, vezane na stres, njegove
simptome, sprožilce, vzdrževalce in načine spoprijemanja z njim. Mladostnike se nauči
prepoznati znake stresa in se jih opremi z znanji kako se z njim spoprijemati, ter predstavi
vire pomoči.
Vsebina stres, sproščanje
Pripomočki
• lista prisotnosti
Spretnosti, ki jih učimo • kartice ACTIVITY
• štoparica
• živahna glasba
• glasba za sproščanje
• prepoznavanje simptomov stresa
• tehnike spoprijemanja s stresom
• iskanje pomoči
1. del: UVOD V DELAVNICO (10 minut)
Potrebujemo: listo prisotnosti
Potek dela:
• uvodna igra
• Štetje (10 minut)
Vsi mladostniki zaprejo oči in pričnejo s štetjem. Štejejo od 1 naprej, pri čemer vsak
pove eno številko. Ko dve osebi hkrati rečeta neko številko, se štetje prične znova. Vajo
lahko večkrat ponovimo. Mladostniki naj skušajo doseči čim višjo številko.
116
Soočanje s stresom
Namen druge delavnice je mladostnikom predstaviti vsebine, vezane na stres, njegove
simptome, sprožilce, vzdrževalce in načine spoprijemanja z njim. Mladostnike se nauči
prepoznati znake stresa in se jih opremi z znanji kako se z njim spoprijemati, ter predstavi
vire pomoči.
Vsebina stres, sproščanje
Pripomočki
• lista prisotnosti
Spretnosti, ki jih učimo • kartice ACTIVITY
• štoparica
• živahna glasba
• glasba za sproščanje
• prepoznavanje simptomov stresa
• tehnike spoprijemanja s stresom
• iskanje pomoči
1. del: UVOD V DELAVNICO (10 minut)
Potrebujemo: listo prisotnosti
Potek dela:
• uvodna igra
• Štetje (10 minut)
Vsi mladostniki zaprejo oči in pričnejo s štetjem. Štejejo od 1 naprej, pri čemer vsak
pove eno številko. Ko dve osebi hkrati rečeta neko številko, se štetje prične znova. Vajo
lahko večkrat ponovimo. Mladostniki naj skušajo doseči čim višjo številko.
116