Page 138 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 138
an Hozjan, Darja Jenko in Divna Nabernik

Preglednica 1 Demografski podatki

Kategorija Postavka f f

Spol staršev Moški  ,
Starost staršev Ženski  ,
Skupaj  ,
Stopnja izobrazbe staršev  do  let
 do  let  ,
Zaposlitveni status staršev  do  let  ,
Tip družine  do  let  ,
Število šoloobveznih otrok v družini  let in več  ,
Skupaj
Srednješolska  ,
Višja strokovna  ,
Visokošolska  ,
Univerzitetna
Magisterij  ,
Doktorat  ,
Skupaj  ,
Redno zaposlen
Samozaposlen  ,
Brezposeln  ,
Upokojen  ,
Skupaj  ,
Enostarševska  ,
Dvostarševska  ,
Skupaj  ,
 otrok  ,
 otroka  ,
 otroci  ,
 in več otrok  ,
Skupaj  ,
 ,
 ,
 ,
 ,

6. Število šoloobveznih otrok v družini – 55,7  sodelujočih staršev je
imelo dva šoloobvezna otroka, 37,5  enega, 5,7  tri in 1,1  štiri ali
več.

Rezultati in razprava
Na podlagi prve hipoteze (H1) pričakujemo, da se pojavljajo razlike v času, ki
so ga starši namenili vključenosti v vzgojno-izobraževalni proces svojih šolo-
obveznih otrok pred in med šolanjem na daljavo.

138
   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143