Page 230 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 230
ina Bogatec, Sara Brezigar in Maja Mezgec

Preglednica 15 Povprečna stopnja učinkovitosti uporabljenih oblik pouka na daljavo:
primerjava ocen profesorjev in dijakov

Trditve p () ()

Spletno srečanje v živo , , ,
Registrirani učni videoposnetki , , ,
Telefonski pogovor , , ,
Zvočni posnetek , , ,
Izrecno pripravljeno gradivo , , ,
Spletno preverjanje znanja , , ,

Opombe Naslovi stolpcev: (1) profesorji, (2) dijaki. 1 – sploh ni učinkovito, 5 – zelo je učinko-
vito.

Preglednica 16 Povprečna stopnja težavnosti z nekaterimi vidiki izvajanja
pouka na daljavo: primerjava ocen profesorjev in dijakov

Vidiki izvajanja pouka p () ()

Internetna povezava , , ,
Dostop do IKT-orodja pri dijakih , , ,
Raba IKT-orodja in učnih platform , , ,

Opombe Naslovi stolpcev: (1) profesorji, (2) dijaki. 1 – nobene težave, 5 – veliko težav.

Preglednica 17 Povprečna stopnja strinjanja s trditvami o pouku na daljavo:
primerjava ocen profesorjev in dijakov

Trditve p () ()

S poukom/Z učenjem na daljavo je znanje nezadostno , , ,

Pouk na daljavo je lepa izkušnja, ampak le v specifičnih primerih in , , ,
izrednih situacijah

Pouk na daljavo vzame zelo veliko časa , , ,

Šola v zvezi z učenjem na daljavo preveč pričakuje od mene , , ,

Pri pouku na daljavo je odgovornost dijakov pri delu za šolo večja , , ,

Pouk na daljavo bi lahko postal ena izmed rednih oblik izobr. , , ,

Pouk na daljavo krepi sodelovanje med sošolci , , ,

Opombe Naslovi stolpcev: (1) profesorji, (2) dijaki. 1 – sploh se ne strinjam, 5 – se popolnoma
strinjam.

Primerjava stališč do izvajanja pouka na daljavo kaže naslednje razlike:
skrb, da dijaki ne bodo pridobili zadostnega znanja, je bolj razširjena med
profesorji kot med dijaki (preglednica 17). Profesorji se tudi v večji meri prito-
žujejo, da priprava učnih dejavnosti na daljavo jemlje veliko časa, medtem ko
dijaki bolj občutijo pritisk prevelikih pričakovanj s strani šole. Oboji večinoma
soglašajo, da je pouk na daljavo možen le v specifičnih situacijah, in zavračajo

230
   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235