Page 271 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 271
Analiza zaključnih del o izobraževanju na daljavo

učinke takšnega načina učenja, ki bi jih veljalo uveljaviti v praksi, ravno tako
pa bi bilo treba ovreči trditve ali domneve o tem, da je poučevanje na daljavo
za vse otroke in odrasle s posebnimi potrebami problematično in škodljivo –
študija je namreč pokazala, da je za nekatere ta način lahko tudi boljši kot na-
čin v živo. Če k temu prištejemo še oportunitetne stroške, ki so se pomembno
zmanjšali – potovanja, namestitve, prostori . . . –, bi zato morali dobre plati
in izkušnje izobraževanja na daljavo podrobneje analizirati tudi na način kri-
terijev cost/benefit (angl.), jih nadgraditi ter uvajati v prakso. Sicer bomo na
koncu spoznali, da se iz teh izkušenj nismo naučili nič, kar pa bi bilo proble-
matično.

Literatura
Aksoğan, M. 2020. »Opinions of Students about Distance Education in the Pan-

demi Process.« Naturengs (posebna izdaja): 1–9. http://dx.doi.org/10.46572
/nat.2020.11.
Alea, L. A., M. F. Fabrea, R. D. A. Roldan in A. Z. Farooqi. 2020. »Teachers’ Covid-
19 Awareness, Distance Learning Education Experiences and Perceptions
towards Institutional Readiness and Challenges.« International Journal of
Learning, Teaching and Educational Research 19 (6): 127–144.
Ayers Schlosser, L., in M. Simonson. 2009. Distance Education: Definition and
Glossary of Terms. 3. izd. Charlotte, NC: IAP.
Bandura, A. 1991. »Social Cognitive Theory of Self-Regulation.« Organizational
Behavior and Human Decision Processes 50 (2): 248–287.
Beaunoyer, E., S. Dupéré in M. J. Guitton. 2020. »COVID-19 and Digital Inequa-
lities: Reciprocal Impacts and Mitigation Strategies.« Computers in Human
Behavior 111:106424. https://doi.org/10.1016/j.chb.2020.106424.
Benčina, N. 2021. »Pogledi romskih pomočnikov na lastno delo v okviru šolanja
na daljavo.« Diplomsko delo, Univerza na Primorskem.
Biščak, J. 2021. »Zmanjšana gibalna funkcionalnost pri predšolskih otrocih v
času epidemije COVID-19.« Diplomsko delo, Univerza na Primorskem.
Bjekić, D., S. Obradović, M. Vučetić in M. Bojović. 2014. »E-Teacher in Inclusive E-
Education for Students with Specific Learning Disabilities.« Procedia: Social
and Behavioral Sciences 128:128–133.
Börnert-Ringleb, M., G. Casale in C. Hillenbrand. 2021. »What Predicts Teachers’
Use of Digital Learning in Germany? Examining the Obstacles and Condi-
tions of Digital Learning in Special Education.« European Journal of Special
Needs Education 36 (1): 80–97.
Ceglar, N. 2021. »Delo šolske svetovalne službe v času epidemije COVID-19 v
Republiki Sloveniji.« Magistrsko delo, Univerza na Primorskem.
Chrost, M., in S. Chrost. 2021. »E-Learning and Blended Learning in the Opinions
of Polish Students.« Multidisciplinary Journal of School Education 10 (2): 233–
255.

271
   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276