Page 280 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 280
eja Pšunder, Patricija Sedminek in Katja Košir

Preglednica 1 Mere opisne statistike in deleži za doživljanje posameznih vidikov študija
na daljavo pri študentih

Trditve M* SD () () () () ()

(A) Predavanja, vaje ipd. težko spremljam za- , , , , , , ,
radi neustreznega prostora (npr. nimam , , , , , , ,
zasebnega prostora, v okolici so moteči
dražljaji itd.).

Predavanja, vaje ipd. težko spremljam za-
radi tehničnih težav (internetna pove-
zava, oprema itd.).

Predavanja, vaje ipd. težko spremljam za- , , , , , , ,
radi slabšega obvladovanja tehnologije.

(B) Imam dostop do vseh obveznih učnih , , , , , , ,
, , , , ,
gradiv oziroma obvezne literature.

Sproti si lahko urejam zapiske z računalni- , ,

kom.

(C) Predavanj, vaj ipd. se pogosto udeležim. , , , , , , ,
, , , , ,  ,
Na predavanjih, vajah ipd. sem prisoten
zgolj navidezno (se le priključim, vendar , , , , , , ,
opravljam druge dejavnosti).

Na predavanjih, vajah ipd. sem prisoten
zgolj pasivno (ne sodelujem oziroma se
ne odzivam).

(Č) Primanjkuje mi dvosmerne komunikacije , , , , , , ,
z učitelji. , , , , , , ,
, , , , , , ,
O učni snovi ne komuniciram z ostalimi
študenti med predavanji, vajami ipd. , , , , , , ,

O učni snovi ne komuniciram z ostalimi
študenti izven predavanj, vaj ipd. (po
družbenih omrežjih, telefonu ipd.).

Od učiteljev ne dobim dovolj sprotnih
povratnih informacij.

Nadaljevanje na naslednji strani

Rezultati

V preglednici 1 prikazujemo frekvence in mere opisne statistike za spremen-
ljivke, ki smo jih vključili v analizo. Kot je razvidno, smo posamezne trditve
glede na vsebino združili v osem vsebinskih sklopov, po katerih v nadaljeva-
nju tudi predstavljamo rezultate.

Najprej nas je zanimalo, kako so študentje v času izobraževanja na daljavo
doživljali pogoje udeležbe v pedagoškem procesu. Približno 60  jih je lahko
spremljalo pedagoški proces na daljavo, ne da bi jih pri tem ovirali prostorski
pogoji ali tehnične težave. Hkrati slaba četrtina študentov ni imela ustreznih

280
   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285