Page 281 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 281
Doživljanje študija na daljavo med epidemijo covida-19

Preglednica 1 Nadaljevanje s prejšnje strani

Trditve M* SD () () () () ()

(D) Glede na urnik si lahko sam organiziram , , , , , , ,
čas za študijske in ostale obveznosti. , , , , , , ,
, , , , , , ,
Časovno težko usklajujem študijske in , , , , , , ,
druge obveznosti. , , , , , , ,
, , , , , , ,
Zmanjkuje mi časa za prostočasne dejav- , , , , , , ,
nosti.
, , , , , , ,
Ne uspe mi opraviti vseh študijskih ob- , , , , , , ,
veznosti v predvidenih rokih. , , , , , , ,
, , , , , , ,
(E) Težave imam z načrtovanjem študijskih
obveznosti oziroma s samoorganizacijo. , , , , , , ,

Dela v povezavi s študijem posebej ne , , , , , , ,
načrtujem, prepustim se okoliščinam. , , , , , , ,
, , , , , , ,
Zaradi porušene dnevne rutine (zjutraj , , , , , , ,
mi ni treba vstati, se obleči, oditi na fakul-
teto . . .) imam težave s študijskim delom.

(F) Težko ohranjam koncentracijo pri sprem-
ljanju predavanj, vaj ipd.

Težko ohranjam motivacijo, zavzetost za
študij.

Občutim negotovost, ker ne vem, kako
bodo potekali izpiti.

Občutim negotovost, ker ne vem, če bom
dovolj motiviran za študij, če bo ta še na-
prej potekal na daljavo.

Občutim negotovost, ker ne vem, če mi
bo uspelo opraviti vse študijske obvez-
nosti zaradi študija na daljavo.

(G) Vedno se ne poglobim dovolj v študij.

Moje pridobljeno znanje je površinsko.

Učinkovito opravim vse naloge.

Sem učinkovit.

Opombe Naslovi stolpcev: (1) sploh ne velja zame, (2) ne velja zame, (3) niti velja niti ne ve-
lja zame, (4) velja zame, (5) zelo velja zame (vse v odstotkih). Doživljanje posameznih vidikov
študija: (A) pogoji udeležbe v študijskem procesu, (B) dostopnost gradiv in možnosti urejanja
zapiskov, (C) udeležba v pedagoškem procesu, (Č) komunikacija v pedagoškem procesu, (D)
časovni vidiki študijskih obveznosti; (E) načrtovanje študijskega dela in študijskih obveznosti,
(F) lasten proces učenja, (G) študijski rezultati in lastna učinkovitost študija. Pri vseh trditvah: N
= 220.

prostorskih pogojev za spremljanje pedagoškega procesa, slaba petina pa je
poročala o tehničnih težavah. Študentje so pretežno (dobrih 85 ) poročali,

281
   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286