Page 324 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 324
Bogdan Zupančič in Mateja Marovič

Literatura

Bogdan Zupančič, A. 2018. »Refleksija socialnopedagoškega diskurza osnovno-
šolskih praks.« V Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov, ur. M.
Marovič in A. Sinjur, 109–120. Koper: Založba Univerze na Primorskem.

———. 2021a. »Proces konceptualizacije socialne pedagogike v Sloveniji.« Dok-
torska disertacija, Univerza na Primorskem.

———. 2021b. »Sodobna socialna pedagogika v primežu individualizma ali nje-
gova ›alternativa‹?« Socialna pedagogika 24 (3–4): 285–306.

Bogdan Zupančič, A., in M. Krajnčan. 2019. »Odnosna kompetenca strokovnih
delavcev v osnovni šoli.« Pedagoška obzorja – Didactica Slovenica: časopis
za didaktiko in metodiko 34 (1): 58–72.

European Commission/EACEA/Eurydice. 2012. Developing Key Competences at
School in Europe: Challenges and Opportunities for Policy. Eurydice Report.
Luksemburg: Publications Office of the European Union.

Fiock, H. S. 2020. »Designing a Community of Inquiry in Online Courses.« Inter-
national Review of Research in Open and Distributed Learning 21 (1): 135–153.

Furlan, M. 2021. »Covid-19: čas za razmislek o učenju in delovanju v javnem od-
prtem prostoru.« Sodobna pedagogika 72 (138): 90–107.

Gooden, M. A., in M. Dantley. 2012. »Centering Race in a Framework for Leader-
ship Preparation.« Journal of Research on Leadership Education 7 (2): 237–
253.

Gregorčič Mrvar, P., K. Jeznik, M. Šarić in B. Šteh. 2021. »Soočanje svetovalnih de-
lavk in delavcev v vzgojno-izobraževalnih ustanovah z epidemijo covida-
19.« Sodobna pedagogika 72 (138): 150–167.

Grobelšek, A. 2021. »Socialnopedagoški odnos v luči neznanega in mogočega.«
Socialna pedagogika 24 (3–4): 277–284.

Kalin, J., K. Skubic Ermenc in J. Mažgon. 2021. »Izzivi vodenja šole v času izrednih
razmer.« Sodobna pedagogika 72 (138): 130–149.

Klemenčič Rozman, M. M. 2005. »Prepoznavanje lastnih motivov za odločitev
za poklic pomoči.« Socialna pedagogika 9 (2): 123–150.

———. 2006. »Refleksija strokovnega dela kot ena temeljnih kompetenc.« V
Socialna pedagogika: Izbrani koncepti stroke, ur. M. Sande, B. Dekleva, A.
Kobolt, Š. Razpotnik in D. Zorc-Maver, 159–161. Ljubljana: Pedagoška fakul-
teta.

Kobolt, A. 2001. »Intervju z Anne Frommann: socialna pedagogika v funkciji
›figovega lista‹.« Socialna pedagogika 5 (3): 375–386.

Krajnčan, M., in B. Bajželj. 2008. »Odnos – osnova za socialno pedagoško delo.«
V Socialna pedagogika – med teorijo in prakso, ur. M. Krajnčan, D. Zorc-
Maver in B. Bajželj, 121–129. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.

Laval, C. 2005. Šola ni podjetje: neoliberalni napad na javno šolstvo. Prev. K. Rotar.
Ljubljana: Krtina.

Martincová, J., in P. Andrysová. 2017. »Professional Preparation of Students of

324
   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329