Page 341 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 341
Izziv praktičnega učenja študentov ob podpori šolanju na daljavo v času covida-19

vanja te stroke in je ključno za odzivanje na naravo družbenih težav, ki jih
lahko pričakujemo tudi v prihodnje. Študentje so se odzivali socialno v neso-
cialni situaciji. V negotovost vsakdanjika številnih so s svojo prisotnostjo vne-
sli nekaj reda, organizacije, prisotnosti ob dogovorjenem času. Pomembno
so prispevali k ustvarjanju novih praks in načinov odzivanja stroke v izredni
situaciji, ki bodo primeri socialnopedagoškega odzivanja na potrebe v kri-
znih situacijah tudi v prihodnje. Priložnost, da študentje aktivno sodelujejo
v spreminjanju prakse in oblikovanju novih, in ne da se učijo iz obstoječih
praks (Morris idr. 2020), bi prav tako morala postati del premislekov ne le v
kontekstu prihodnjih izrednih situacij, temveč tudi v kontekstu sprememb in
razvoja v izobraževanju ter usposabljanju bodočih strokovnjakov.

Literatura

Azman, A., P. S. J. Singh, J. Parker in S. Ashencaen Crabtree. 2020. »Addressing
Competency Requirements of Social Work Students during the COVID-19
Pandemic in Malaysia.« Social Work Education 39 (8): 1058–1065.

Batič, J. 2021. »Pedagoška praksa študentov likovne pedagogike na srednji šoli
v času izobraževanja na daljavo.« V Prehodi v različnih socialnih in izobraže-
valnih okoljih, ur. S. Rutar, D. Felda, M. Rodela, N. Krmac, M. Marovič in K.
Drljić, 453–467. Koper: Založba Univerze na Primorskem.

Bozkurt, A., in R. C. Sharma. 2020. »Emergency Remote Teaching in a Time of
Global Crisis Due to Coronavirus Pandemic«. Asian Journal of Distance Edu-
cation 15 (1): i–vi.

Carrillo, C., in M. Asunção Flores. 2020. »COVID-19 and Teacher Education: A
Literature Review of Online Teaching and Learning Practices.« European
Journal of Teacher Education 43 (4): 466–487.

Csoba, J., in A. Diebel. 2020. »World Wide Closed! Social Worker Field Practice
during the ‘Lockdown’ Period.« Social Work Education 39 (8): 1094–1106.

Cvetek, S. 2002. »Pedagoška praksa in njen pomen za izobraževanje učiteljev.«
Pedagoška obzorja – Didactica Slovenica: časopis za didaktiko in metodiko 17
(3–4): 123–139.

———. 2015. Učenje in poučevanje v visokošolskem izobraževanju: teorija in pra-
ksa. Ljubljana: Buča.

Davis, A., in R. G. Mirick. 2021. »COVID-19 and Social Eork Field Education: A De-
scriptive Study of Students’ Experiences.« Journal of Social Work Education
57 (1): 120–136.

Dempsey, A., N. Lanzieri, V. Luce, C. de Leon, J. Malhotra in A. Heckman. 2022.
»Faculty Respond to COVID-19: Reflections-on-Action in Field Education.«
Clinical Social Work Journal 50 (1): 11–21.

Dumont, H., in D. Instance. 2013. »Analiziranje in oblikovanje učnih okolij za 21.
stoletje.« V O naravi učenja: uporaba raziskav za navdih prakse, ur. H. Du-

341
   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346