Page 342 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 342
aša Zrim Martinjak

mont, D. Instance in F. Benavides, 23–36. Prev. S. Sentočnik idr. Ljubljana:
Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Flick, U. 2002. »Qualitative Research – State of the Art.« Social Science Informa-
tion 41 (1): 5–24.
Furco, A. 2013. »Skupnost kot vir učenja: analiza učenja z družbenokoristnim
delom v osnovnem in srednjem izobraževanju.« V O naravi učenja: uporaba
raziskav za navdih prakse, ur. H. Dumont, D. Instance in F. Benavides, 207–
227. Prev. S. Sentočnik idr. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Gregorčič Mrvar, P., K. Jeznik, M. Šarić in B. Šteh. 2021. »Soočanje svetovalnih de-
lavk in delavcev v vzgojno-izobraževalnih ustanovah z epidemijo covida-
19.« Sodobna pedagogika 72 (posebna številka): 150–167.
Gril, A., in M. Šeme, M. 2021. »Vloga socialnega dela v izrednih razmerah.« Soci-
alno delo 60 (3): 201–218.
Grunwald, K., in H. Thiersch. 2008. »Koncept socialne pedagogike, usmerjene
v življenjski svet – uvodna opažanja.« V Socialna pedagogika – med teorijo
in prakso, ur. M. Krajnčan, D. Zorc Maver in B. Bajželj, 7–26. Ljubljana: Peda-
goška fakulteta.
Hadar, L. L., O. Ergas, B. Alpert in T. Ariav. 2020. »Rethinking Teacher Education in
a VUCA World: Student Teachers’ Social-Emotional Competencies during
the Covid-19 Crisis.« European Journal of Teacher Education 43 (4): 573–586.
Jefferies, G., C. Davis in J. Mason. 2021. »COVID-19 and Field Education in Au-
stralia: Exploring the Use of Simulation.« Asia Pacific Journal of Social Work
and Development 31 (4): 302–307.
Kidd, W., in J. Murray. 2020. »The Covid-19 Pandemic and Its Effects on Teacher
Education in England: How Teacher Educators Moved Practicum Learning
Online.« European Journal of Teacher Education 43 (4): 542–558.
Kim, J. 2020. »Learning and Teaching Online during Covid-19: Experiences of
Student Teachers in an Early Childhood Education Practicum.« Internatio-
nal Journal of Early Childhood 52 (1): 145–158.
Kodele, T., K. Kustec in T. Rape Žiberna. 2021. »Praksa na Fakulteti za socialno
delo v času izrednih razmer.« Socialno delo 60 (3): 253–271.
Malka, M. 2022. »Real-Time Lived Experience of Social Work Students in Their Fi-
eld Training during the Coronavirus Crisis: Insights from Photovoice-Based
Research.« British Journal of Social Work 52 (1): 311–333.
Marentič Požarnik, B., M. Šarić in B. Šteh. 2019. Izkustveno učenje. Ljubljana:
Znanstvena založba Filozofske fakultete.
McFadden, P., E. Russ, P. Blakeman, G. Kirwin, J. Anand, S. Lähteinen, G. A. Bau-
gerud in P. Tham. 2020. »Covid-19 Impact on Social Work Admissions and
Education in Seven International Universities.« Social Work Education 39
(8): 1154–1163.
Medveš, Z. 2020. »Šolanje na daljavo – zamujena priložnost.« Sodobna pedago-
gika 71 (4): 14–26.

342
   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347