Page 400 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 400
iel Doz, Darjo Felda in Mara Cotič

Slika 7 15-letno dekle rešuje kompleksnejšo statistično nalog (na podlagi frekvenc ocen na
neki italijanski fakulteti je morala dijakinja določiti relativne in relativne odstotne
frekvence razredov (ki jih je sama določila), načrtati histogram ocen, izračunati
povprečno oceno in standardni odklon)

tekalo podobno kot pouk matematike. Za kakovostno učenje sta bili po-
trebni (1) dobra programska oprema za virtualno povezavo z učenci (npr.
Zoom, Google Meet, Microsoft Teams, Moodle, ipd.) in (2) dobra program-
ska oprema za statistične analize (npr. R, Excel, G*Power, Minitab ipd.) (Lugo-
Armenta in Pino-Fan 2021). K temu pa bi dodali, da je treba uporabljati tudi
programsko opremo za pisanje, kot so Microsoft Whiteboard, Inkodo idr.:
brez teh je učencem težko predstaviti formule in enačbe, ki se jih poslužu-
jemo v statistiki.

Dokumentirane primere dobre prakse poučevanja statistike na daljavo sta

400
   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405