Page 438 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 438
eja Maljevac in Aksinja Kermauner

tičnejše področje, ki se ga z delom na daljavo ne da popolnoma usvojiti, pred-
vsem zaradi pomanjkanja tehničnih pripomočkov za delo.

Na prvo raziskovalno vprašanje smo odgovorili z iskanjem inovacij, ki so
jih uvedli v tujini, pa tudi iz lastnih dognanj in prakse na tem področju. Na
drugo raziskovalno vprašanje nimamo enoznačnega odgovora; prav gotovo
pa je izkustveno učenje v živo precej učinkovitejše kot na daljavo oziroma
v primerjavi z učenjem »v lastni režiji«. Simuliramo lahko slabovidnost, vide-
čim predstavimo brajico preko grafičnega zapisa, hoje z belo palico pa zaradi
nedostopnosti pripomočkov in neposredne izkušnje z videčim vodičem na
daljavo ne moremo enakovredno prikazati.

Literatura
Anderson, S., S. Boigon, K. Davis in C. DeWaard. 2007. The Oregon Project for

Preschool Children Who Are Blind or Visually Impaired. 6. izd. Medford, OR:
Southern Oregon Education Service District.
Buzzi, M. C., M. Buzzi, B. Leporini in G. Mori. 2012. »Designing E-Learning Col-
laborative Tools for Blind People.« V E-Learning Long-Distance and Lifelong
Perspectives, ur. E. Pontes, A. Silva, A. Guelfi in S. T. Kofuji, 125–155. Reka: In-
Tech.
Ferjan, T. 2005. »Nekaj misli o konstruktivistično naravnanem pouku.« Pedago-
ška obzorja 20 (3–4): 147–150.
Garvas, M. 2010. »Izkustveno učenje kot praksa in teorija izobraževanja in us-
posabljanja strokovnih delavcev v vrtcu Trnovo.« Andragoška spoznanja 16
(1): 35–46.
Gil-Pérez, D., J. Guisasola, A. Moreno, A. Cachapuz, A. M. Pessoa De Carvalho,
J. Martínez Torregrosa, J. Salinas, P. Valdés, E. González, A. Gené Duch, A.
Dumas-Carré, H. Tricárico in R. Gallego. 2002. »Defending Constructivism
in Science Education.« Science & Education 11 (6): 557–571.
Ivanuš Grmek, M., B. Čagran in L. Sadek. 2009. Didaktični pristopi pri poučeva-
nju predmeta Spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole. Ljubljana:
Pedagoški inštitut.
Keegan, D. 1996. Fundations of Distance Education. 3. izd. London in New York:
Routledge.
Komisija za slovensko brajico. 2016. »Standard slovenske brajice: posodobitev
slovenske 6-točkovne brajice.« http://brajica.splet.arnes.si/files/2015/02
/Brajica-3.0.pdf
Marentič Požarnik, B. 2000. Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.
Mastropieri, M. A., T. E. Scruggs, R. Boon in K. Butcher Carter. 2001. »Correla-
tes of Inquiry Learning in Science: Constructing Concepts of Density and
Buoyancy.« Remedial and Special Education 22 (3): 130–137.
Skribe-Dimec, D. 2008. »Motivacija kot pomembna vez med cilji, osrednjim de-
lom in zaključnim delom učne ure pri pouku naravoslovja.« V Sodobne stra-

438
   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443