Page 183 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 183
Razvoj sporazumevalne zmožnosti v glasbenem jeziku v projektu SKUM

is the Month of Maying (Majski čas, slov. bes. Jože Humer). Pod plesalkinim
vodstvom in ob spremljavi Janeza Jocifa so v sklepnem delu zaplesali branle
double.

Analiza odgovorov učencev
Učence smo vprašali, kaj jim pomenita ples in njegova vključenost v projektni
glasbeni dogodek. Dobili smo široko paleto odgovorov, od katerih izposta-
vljamo le nekatere:

Ples mi pomeni zabavo, druženje in umetnost.
Fizično aktivnost [. . .], naučiš se plesati na renesančno glasbo.
Ples mi pomeni, da se z nekom družiš, poveseliš . . .
[S]o nam pokazali, kako so se nekoč veselili, peli in plesali

V izjavah prevladuje ocena, da je bil projektni dogodek zanimiv in zabaven:

Nikoli nisem plesal renesančnih plesov, zato je bilo ful zanimivo.
Lepo je bilo, malo smo plesali, predvsem pa zabavno.

Tovrstne dejavnosti po mnenju učencev vplivajo na pomnjenje:

Si na lažji način in tudi zanimiv zapomniš učno snov.
Meni je zelo pomembno, ker lahko vidimo in zaplešemo, kar se učimo.

Učenci so zapisali, kaj si želijo pri prihodnjih projektnih dejavnostih:

Da si želim še plesov učiti, ampak da bi se lahko tudi mi oblekli. Hvala,
ker ste prišli!
[S]aj vedno kaj lepega zaigrajo (pa tudi povejo). To smo že imeli parkrat,
ampak mi je bilo tokrat najbolj všeč (mogoče, ker smo plesali).

Posamezni učenci so izrazili, da jim je bilo všeč delo v parih in skupinsko
delo, drugi pa so izrazili tudi najstniško nelagodje in zainteresiranost:

Bilo je zabavno, ampak . . . nikoli več se ne primem s punco!
Ples je bil zanimiv, ampak bi lahko vse skupaj naredili bolj zanimivo za
najstnike.

183
   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188