Page 58 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 58
rolta Godnič Vičič

denti nekoč delovali kot turistični strokovnjaki, zato se pri predmetu Angleški
jezik v turizmu študenti spoznavajo tudi s temami in težavami, pomembnimi
za turistično stroko.

Kompetence
– jezikovne kompetence v angleškem jeziku na ravni B2+ Skupnega
evropskega jezikovnega okvira in
– splošne kompetence kot npr. oblikovanje analitičnega, konceptual-
nega in kritičnega mišljenja, razumevanje in spoštovanje kulturne ra-
znolikosti, razvijanje sposobnosti iskanja relevantnih informacij in zna-
nja, njihovo kritično vrednotenje, razvijanje medsebojnih veščin in tim-
sko delo, povezovanje vsebin z različnih strokovnih področij in njihova
uporaba v novih kontekstih.

Učni izidi
Študenti razumejo strokovna predavanja in strokovna besedila v angleščini
s področja turizma, se aktivno vključujejo v strokovno razpravo, predstavijo
lastna stališča in jih argumentirajo, povzemajo glavne poudarke srednje zah-
tevnih strokovnih besedil in povezujejo informacije iz različnih virov, samo-
stojno tvorijo kratka argumentacijska besedila in poslovno korespondenco
ter besedila oblikujejo skladno s splošnimi pravili, tekoče, pravilno in na-
tančno uporabljajo angleški jezik v študijske ter poklicne namene na ravni
B2+.

Vsebina predstavljenega sklopa
V tem poglavju priročnika predstavljamo načrt izvedbe ene od enot pred-
meta Angleški jezik v turizmu, ki smo ga prilagodili spletni izvedbi po nače-
lih obrnjenega učenja. V tej učni enoti, ki se ukvarja s temo delovnega okolja,
študenti razvijajo svoje jezikovne zmožnosti, natančno opredeljene zgoraj.
Učna enota časovno zajema tri srečanja študentov in učitelja (tj. tri sklope)
ter vključuje tematske kontekste delovnega okolja, dejavnike, ki oblikujejo
delo v prihodnosti, poklice v turizmu, iskanje zaposlitve v turizmu in prijavo
na delovna mesta. Učni proces poteka v treh fazah:

1. individualna priprava študentov na srečanje v spletni predavalnici,
2. srečanje študentov in učitelja v spletni predavalnici v živo ter
3. individualno delo študentov po srečanju.

Faza 3 in faza 1 naslednjega cikla se odvijata v času med enim in drugim
srečanjem študentov ter učitelja.

58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63