Page 63 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 63
Obrnjeno učenje in poučevanje v visokem šolstvu

alno delo študentov po srečanju ter da navodila za individualne pri-
prave na naslednje srečanje.

Faza 3: individualno delo študentov po srečanju
– Učitelj pripravi učna gradiva za študente, ki predhodnih znanj o pisa-
nju prijav na delovna mesta in življenjepisov niso imeli. Pripravi tudi
seznam povezav do spletnih razpisov delovnih mest ter navodila za in-
dividualno delo študentov.
– Študenti opravijo jezikovne vaje za utrjevanje besedišča na temo iska-
nja zaposlitev. Potem izberejo enega od razpisov za delovno mesto v
turizmu, ga analizirajo in napišejo prijavo na delovno mesto z življenje-
pisom ter nalogo oddajo v e-učilnici.

Potrebni materiali
– E-učilnica z učnimi gradivi in navodili za individualno učenje
– Spletna predavalnica s spletnimi sobami za skupinsko delo

Navedena in priporočena literatura
Akçayır, G., in M. Akçayır. 2018. »The Flipped Classroom: A Review of Its Advan-

tages and Challenges.« Computers & Education 126:334–345.
Alghasab, M. B. 2020. »Flipping the Writing Classroom: Focusing on the Pe-

dagogical Benefits and EFL Learners’ Perceptions.« English Language Te-
aching 13 (4): 28–40.
Amiryousefi, M. 2019. »The Incorporation of Flipped Learning into Conventio-
nal Classes to Enhance EFL Learners’ L2 Speaking, L2 Listening, and Enga-
gement.« Innovation in Language Learning and Teaching 13 (2): 147–161.
Bergmann, J., and A. Sams. 2012. Flip Your Classroom: Reach Every Student in
Every Class Every Day. Eugene, OR: International Society for Technology in
Education.
Butt, A. 2014. »Student Views on the Use of a Flipped Classroom Approach: Evi-
dence from Australia.« Business Education & Accreditation 6 (1): 33–43.
Cockrum, T. 2017. »Practice in Flipped English Emerging Models of Language
Arts Classrooms.« V Applying the Flipped Classroom Model to English Langu-
age Arts Education, ur. C. A. Young in C. Moran, 160–176. Advances in Edu-
cational Technologies and Instructional Design. Hershey, PA: Information
Science Reference.
Gillette, C. 2018. »A Meta-Analysis of Outcomes Comparing Flipped Classroom
and Lecture.« American Journal of Pharmaceutical Education 82 (5): 433–
440.
Hung, H.-T. 2015. »Flipping the Classroom for English Language Learners to Fo-
ster Active Learning.« Computer Assisted Language Learning 28 (1): 81–96.

63
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68