Page 60 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 60
rolta Godnič Vičič

tnejše vidike dela v štirih alternativnih delovnih okoljih prihodnosti
(kot so to npr. delovni čas in kraj dela, načini komuniciranja in sodelo-
vanja z drugimi zaposlenimi, organizacijske strukture podjetij ipd.). Pri
tem izpostavi (ponovi in tako poudari) nekatere ključne besede ter ko-
rigira problematično izrazje, ki ga je v razpravi zasledil. Študente prosi,
da vsak zase premislijo, kakšne so njihove preference in kako si pred-
stavljajo svoje delo leta 2030.
– Študenti si izmenjajo svoje poglede v ločenih spletnih sobah v dvoji-
cah. Ko se vrnejo v skupno spletno predavalnico, učitelj s kratko anketo
preveri, koliko jih želi delati od doma, imeti fiksni delovni čas, odpreti
lastno podjetje ipd., ter študente prosi, da skupaj pokomentirajo rezul-
tate z vidika predstavljenih štirih delovnih okolij in z vidika turizma pri-
hodnosti.
– Učitelj zaključi srečanje s povzetkom razprav in z navodili za individu-
alno delo študentov po srečanju ter da navodila za individualne pri-
prave na naslednje srečanje.

Faza 3: individualno delo študentov po srečanju
Učitelj pripravi vaje za utrjevanje besedišča v e-učilnici. Študenti naredijo
vaje.

Drugi sklop
Faza 1: individualna priprava študentov oziroma individualno usvajanje znanja

– Učitelj pripravi učna gradiva za e-učilnico in natančna navodila za indi-
vidualno učenje študentov, s katerim se bodo ti pripravili na srečanje z
vrstniki in učiteljem.

– Na seznamu družbeno-ekonomskih in demografskih dejavnikov, ki
vplivajo na delo, delovna okolja in kariere ljudi, si vsak študent izbere
enega. Tega potem razišče (vsaj v dveh ali treh različnih virih v angle-
ščini, ki jih izbere sam), povzame glavne ideje, jih primerja in poveže
ter si pripravi oporne točke za poročanje.

– Študente se spodbuja tudi k zapisovanju ključnih in koristnih besed ter
frazeoloških enot.

Faza 2: srečanje v živo z vrstniki in učiteljem
– Učitelj pred srečanjem pripravi vprašanja za razpravo in dodatna učna
gradiva ter preveri rezultate vaj iz besedišča.
– Študenti, ki so raziskali iste dejavnike, se v majhnih skupinah v ločenih
spletnih sobah pogovorijo in primerjajo svoje ugotovitve. V primerih,

60
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65