Page 129 - Več kot moda: onkraj oblačilnih, telesnih, spolnih, odnosnih in komunikacijskih ortodokcij.
P. 129
Še dobro, da obstaja moda, da se nam ni treba ukvarjati s sabo
da smo torej »maškare«, da smo krepko družbeno konstruirani, omogoča
preigravanje drugih pozicij, s katerimi se v času svoje maškarade nikakor
nismo pripravljen soočiti. Za celovitejše prepoznavanje lastnih praks je po-
treben določen pogum oz. volja, da realneje pogledamo na lastne prakse in
na to, kdo smo, ko izvajamo te »naše prakse«. Vsi tudi izvajamo trivialne in
netrivialne prakse, kar koli že to pomeni. Sestopiti s piedestala popolnosti
pomeni tudi sestopiti iz nelagodja in bojazni, »da bom odkril svojo lastno
trivialnost«.
Če smo torej obsojeni na to, da hodimo po svetu kot »maškare«, pa ima-
mo po drugi strani vsak trenutek možnost, da postanemo drugačne maška-
re.
129
da smo torej »maškare«, da smo krepko družbeno konstruirani, omogoča
preigravanje drugih pozicij, s katerimi se v času svoje maškarade nikakor
nismo pripravljen soočiti. Za celovitejše prepoznavanje lastnih praks je po-
treben določen pogum oz. volja, da realneje pogledamo na lastne prakse in
na to, kdo smo, ko izvajamo te »naše prakse«. Vsi tudi izvajamo trivialne in
netrivialne prakse, kar koli že to pomeni. Sestopiti s piedestala popolnosti
pomeni tudi sestopiti iz nelagodja in bojazni, »da bom odkril svojo lastno
trivialnost«.
Če smo torej obsojeni na to, da hodimo po svetu kot »maškare«, pa ima-
mo po drugi strani vsak trenutek možnost, da postanemo drugačne maška-
re.
129