Page 26 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 26
Gorazd Sedmak in Aleksandra Brezovec

Preglednica 1 Nadaljevanje s prejšnje strani

Ukrepi Muzej A Muzej B Muzej C Muzej D

Strateš- Povezujejo se z Epidemija ne bo Epidemija je mu- Epidemija bo vpli-
ke spre-
membe drugimi muzeji. vplivala na stra- zej »prebudila« v vala na bogatenje

Epidemija ne bo teške usmeritve. strateškem smi- virtualnih vsebin

vplivala na stra- Želijo ohranjati slu, predvsem v muzeja, vendar ne

teške usmeritve. visoko strokovno razmišljanju »out na račun osebnega

Velike ovire so raven, zato se iz- of the box«. Za- obiska. Rešitve vi-

prostor, deloma ogibajo »amater- gotovo bodo raz- dijo v boljših fi-

finance in posluh ski« virtualizaciji vijali hibridnost nancah in mladem

ministrstva. ali večjmu širje- in interaktivnost kadru, ki obvla-

nju fokusa. svojih progra- duje digitalne teh-

mov. nologije in dedi-

ščino hkrati.

Družbe- Zavedajo se je, Zavedajo se je in Močno se zave- Močno se zavedajo

na vloga ampak so pro- skozi določene dajo vloge pove- vloge povezovalca

storsko in kadro- aktivnosti (npr. zovalca in utr- in utrjevalca iden-

vsko omejeni. rojstnodnevne jevalca identi- titete kraja ter širše

Gojijo prosto- zabave, dogodki tete mesta (pozivi (čezmejne) regije.

voljstvo, depri- na gradu) izva- prebivalcem k so- Dobro sodelu-

vilegiranim odo- jajo, ampak stroki ustvarjanju vse- jejo z javnim sek-

brijo prost vstop. dajejo prednost bin in zbirk, pro- torjem, za zaseb-

V času epidemije pred osveščanjem stovoljstvo). nega/gospodarstvo

niso nič spreme- splošne javnosti. pa ugotavljajo, da

nili. nima posluha, če-

prav je veliko pri-

ložnosti, da se na-

redi kaj skupnega.

Novi Eksplicitno jih Eksplicitno jih Zaznali so ču- Zaznali so, da je z
motivi
niso zaznali, je niso zaznali, je stvene momente epidemijo nasto-

pa bilo čutiti, da pa bilo čutiti, da (pošiljanje majh- pilo novo čustveno

ljudje pogrešajo ljudje pogrešajo nih daril s strani obdobje, tako pri

družbo in zabavo. družbo in zabavo. obiskovalcev v obiskovalcih, sle-

Ko so muzej po- Ob otvoritvah si času lockdown- dilcih kot pri za-

novno odprli, so vzamejo več časa a) ter večjo anga- poslenih. Po od-

ljudje na vstop za klepet. žiranost obisko- prtju muzeja opa-

čakali dve uri. valcev (daljši čas, žajo, da si ljudje

več vprašanj) po vzamejo več časa

odprtju. in so bolj umir-

jeni, sproščeni.

virtualni ogledi od tega odvračali, zato jih dojemajo le kot nekakšno do-
polnilo »realnim« prikazom in aktivnostim oziroma nujno zlo v izrednih
razmerah. Zaradi omejenih resursov se tudi bojijo, da bi »polovičarsko«
izvedena virtualizacija deplasirala njihovo poslanstvo. Aktivnejši pa, na-

26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31