Page 24 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 24
azd Sedmak in Aleksandra Brezovec

Preglednica 1 Pregled ukrepov muzejev po tematskih sklopih

Ukrepi Muzej A Muzej B Muzej C Muzej D

Customer Nesistematično Nesistematično Sistematično Delno sistema-

value spremljanje za- spremljanje za- spremljanje za- tično spremlja-

dovoljstva in pri- dovoljstva in pri- dovoljstva in pri- nje zadovoljstva

čakovanj z anke- čakovanj z anke- čakovanj z anke- in pričakovanj

tami in neformal- tami in neformal- tami (v muzeju in z analizo knjige

nimi razgovori. nimi razgovori. po e-pošti), ana- vtisov, anketami,

V času epidemije Spremljajo pa od- litikami družbe- neformalnimi

niso spremljali. zive na družbe- nih omrežij, s kli- pogovori. Spre-

nih omrežjih in pingom in z ne- mljajo kliping,

izvajajo kliping. formalnimi pogo- ocene na porta-

V času epidemije vori. V času epi- lih, obiskanost

niso posebej spre- demije so spre- spletne strani in

mljali. mljali le medijske odzive na social-

odzive. nih omrežjih. V

času epidemije so

spremljali le me-

dijske odzive.

Cost Cene so po pripo- Cene določajo Cene določajo Cene določajo

ročilu ministrstva sami, jih pa ohra- sami in jih po sami in jih ohra-

nizke in ne pred- njajo nizke in priporočilu mi- njajo nizke. Cene

stavljajo ovire ne predstavljajo nistrstva ohra- diferencirajo. Še

(»-odstotno ovire. Je pa bil njajo nizke. V tako nizka cena

zvišanje je po- ob akciji skupne času epidemije so obiskovalcem

polnoma spreje- vstopnice za več vse spletne aktiv- predstavlja oviro,

mljivo«). Kljub muzejev večji nosti (virtualne kar se pozna pri

temu je ob pro- obisk »nestro- oglede, delavnice povečanem obi-

stem vstopu velik kovne« publike. za učitelje) ponu- sku ob dnevih

naval. V času epi- V času epidemije jali brezplačno. odprtih vrat. V

demije niso spre- niso spreminjali. času epidemije so

minjali. nekoliko povišali

cene zaradi višjih

stroškov.

Nadaljevanje na naslednji strani

Razprava in zaključek

Izbruh epidemije je muzeje na eni strani negativno presenetil, na drugi
strani pa prebudil potrebo po novih pristopih in razmisleke o novih po-
slanstvih. Prvi odzivi na krizo so bili stihijski, kriznih načrtov za tovr-
stne dogodke niso imeli. Sprva so računali, da epidemija ne bo tako dolgo
trajala, in so zato začeli z aktivnostmi na spletu, dokaj improvizirano, z
lastnimi resursi in znanjem. Pri tem so uporabljali gradiva, ki so jih že
imeli na voljo. Namen je bil predvsem informirati svojo publiko in »dr-

24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29