Page 77 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 77
Repozicioniranje nastanitvenih obratov skozi digitalne rešitve

odpoved rezervacij in možnost plačil skozi digitalne rešitve so v nego-
tovih časih pomembna konkurenčna prednost v okviru elementa tržnih
poti. Slednje so se digitalno intenzivno razvijale že pred pojavom epide-
mije, je pa še veliko prostora za nadgradnjo v načinu naslavljanja genera-
cije Z. Epidemija je dala zagon že razvitim načinom spletnega komunici-
ranja in promocije v turizmu. Poleg vsebine komuniciranja, ki mora biti
ažurna in zgoščena ter poudarjati relevantne informacije za generacijo
Z, ki želi takojšnje informacije, se je poudarek namenilo orodjem, kot so
spletni asistenti za komuniciranje. Ker za generacijo Z velja, da ji veliko
pomeni vizualni vidik komuniciranja, se vloga družbenih omrežij nad-
grajuje v smeri povezanosti med zagotavljanjem zdravstvenih ukrepov in
informacij na eni strani ter zahtevami generacije Z na drugi strani. To
zahteva neprekinjeno prilagajanje spremenjenim vzorcem vedenja gene-
racije Z tako glede vsebine kot uporabe različnih platform. Nadalje, ljudje
so del storitvenega trženjskega spleta, ki se spreminja v povezavi z osta-
limi elementi ter usmeritvijo kompetenc zaposlenih v znanja, povezana
z novimi digitalnimi rešitvami in zdravstvenimi tveganji. Postopki dela
postajajo čedalje bolj brezstični, pri čemer je treba zagotavljati osebno na-
ravo odnosa med gostiteljem in gostom ter personalizacijo storitev. Upo-
raba različnih zbranih podatkov omogoča personalizacijo digitalnih re-
šitev. S tem se turistični ponudniki izognejo nevarnosti, da bi brezkom-
promisna uvedba digitalnih rešitev privedla do brezosebnega oblikovanja
turističnega proizvoda, v nasprotju z osnovnim namenom gostiteljstva.
Oblikovanje zgodb, slik, glasbe in drugih digitalnih rešitev omogoča do-
sego večje oprijemljivosti proizvoda nastanitvenih obratov, ki je običajno
geografsko, lahko pa tudi časovno oddaljen. Celoten storitveni trženjski
splet se skozi digitalne rešitve tako prilagaja tržnemu repozicioniranju
nastanitvenih obratov za generacijo Z v novi realnosti.

Zaznavanje pomena digitalnih rešitev nastanitvenih obratov
med generacijo Z

Trženjski izzivi turističnih ponudnikov, ki naslavljajo generacijo Z, po-
stajajo v novi realnosti še intenzivneje prepleteni z digitalnimi rešitvami.
Z namenom, da raziščemo zaznavanje pomena digitalnih rešitev nasta-
nitvenih obratov za generacijo Z, smo opravili krajšo raziskavo med nje-
nimi predstavniki. Raziskava je razdeljena na tri sklope in je del širše raz-
iskave o zaznavanju nastanitvenih obratov s strani generacije Z, izvedene
v času epidemije koronavirusa. V prvem sklopu se usmerjamo v pomen
posameznih elementov nastanitvenih obratov, ki so povezani z digital-

77
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82