Page 54 - Lepičnik Vodopivec Jurka, Mezgec Maja. Ur. 2023. Vseživljenjsko učenje odraslih za trajnostni razvoj in digitalni preboj. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 54
ra Javrh

Working Life: VET Adults’ Problem-Solving Skills in Technology-Rich Envi-
ronments.« Computers & Education 88:38–47.
Hämäläinen, R., B. De Wever, K. Nissinen in S. Cincinnato. 2017. »Understanding
Adults’ Strong Problem-Solving Skills Based on PIAAC.« Journal of Wor-
kplace Learning 29 (7/8): 537–553.
Javrh, P., ur. 2018a. Poročilo o raziskavi spretnosti odraslih PIAAC 2016. Tematske
študije. 2., posodobljena izd. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
———, ur. 2018b. Spretnosti odraslih. 2., recenzirana in dopolnjena izd. Ljub-
ljana: Andragoški center Slovenije.
———, ur. 2020. Delovno aktivni prebivalci z nižjimi spretnostmi: študija podat-
kov raziskave Spretnosti odraslih – PIAAC. Ljubljana: Andragoški center Slo-
venije.
Javrh, P. 2022. Spretnosti odraslih v slovenskih regijah: študija podatkov raziskave
Spretnosti odraslih. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Javrh, P., in T. Kompare Jampani, ur. 2022. Raznolikost stanja vseživljenjskega uče-
nja v Sloveniji po regijah glede na spretnosti reševanja problemov v tehno-
loško bogatih okoljih: prikaz rezultatov analize podatkov iz baze PIAAC 2016
SLO. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Jelenc, Z. 2008. »Vseživljenjskost učenja in strokovno izrazje v vzgoji in izobra-
ževanju.« Andragoška spoznanja 14 (3/4): 21–30.
Kim, S. 2020. »A Quasi-Experimental Analysis of the Adult Learning Effect on
Problem-Solving Skills.« Adult Education Quarterly 70 (1): 6–25.
Ministrstvo Repubike Slovenije za gospodarski razvoj in tehnologijo. 2021.
»Strategija digitalne transformacije gospodarstva.« https://www.gov.si/
assets/ministrstva/MGTS/Dokumenti/DIPT/Strategija-digitalne
-transformacije-gospodarstva.
Ministrstvo Republike Slovenije za šolstvo in šport Republike Slovenije. 2007.
Strategija vseživljenjskosti učenja v Sloveniji. Ur. Z. Jelenc. Ljubljana: Mini-
strstvo za šolstvo in šport Republike Slovenije in Javni zavod Pedagoški
inštitut.
Možina, E., ur. 2022. Ugotovitve raziskave Spretnosti odraslih – PIAAC v Sloveniji:
povzetki raziskave in študij. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Muršak, J., in M. Radovan. 2018. »Razvoj spretnosti in kompetenc ter udeležba
v neformalnem izobraževanju.« V Spretnosti odraslih, ur. P. Javrh, 145–155.
2. recenzirna in dopolnjena izdaja. Andfragoški center Slovenije.
National Center for Education Statistic. 2021. »Program for the International
Student Assessment Young Adult Follow-up Study (PISA YAFS) 2016 Pu-
blic Use File (PUF).« https://nces.ed.gov/pubsearch/pubsinfo.asp?pubid
=2021022.
OECD. 2015. Adults, Computers and Problem Solving: What’s the Problem? Pariz:
OECD
Pečar, J. 2020. Indeks razvojne ogroženosti 2019. Analiza na osnovi podatkov, raz-

52
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59