Page 131 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 131
Analiza tem zaključnih del študijskega programa Inkluzivna pedagogika do danes

1. Kakšen je trend vpisa v študijski program Inkluzivna pedagogika na UP
PEF od začetka izvajanja študijskega programa do danes?

2. Kolikšen je delež študentov, ki so uspešno zaključili študij glede na vrsto
vpisa?

3. V kolikšnem deležu so študenti v zaključnih delih obravnavali posame-
zno vrsto oz. področje posebnih potreb?

4. V kolikšnem deležu so se študenti v zaključnih delih osredotočali na
določeno vzgojno-izobraževalno raven oz. starostno obdobje?

5. V katere ciljne skupine so študenti v svojih zaključnih delih najpogo-
steje usmerili svoje raziskovanje?

6. Kakšna je smer oz. vrsta prispevka raziskave strokovnemu področju?

Metodologija
Izvedli smo kombinirano empirično raziskavo, pri kateri smo uporabili de-
skriptivno kavzalno-neeksperimentalno metodo raziskovanja. Podatke o
vpisu in zaključnih delih smo pridobili v Referatu za študente UP PEF. V ana-
lizo smo zajeli vse dostopne podatke o vpisu v študijski program Inkluzivna
pedagogika na UP PEF od študijskega leta 2009/2010 do 2022/2023 in vsa
magistrska dela, ki so nastala v okviru tega študijskega programa od 1. 10.
2010, ko je bil opravljen zagovor prvega magistrskega dela, pa do 31. 12. 2022.
Tako smo skupaj zajeli vseh 464 magistrskih del, s katerimi so študenti UP
PEF zaključili študij do slednjega datuma. Žal podatki referata, ki so povezani
z zaključnimi deli, ne zajemajo več podatkov o predhodni izobrazbi, zato
smo lahko ta pregled naredili le za študente, ki še niso zaključili študija. Ta
vrzel v podatkih nam je onemogočila tudi analizo tem zaključnih del glede
na predhodno izobrazbo. Podatke smo obdelali s pomočjo programa SPSS,
uporabili smo opisno in inferenčno statistično analizo. Naslove magistrskih
del smo pred tem analizirali po načelih kvalitativne analize, jih kodirali in obli-
kovali kategorije, pri čemer smo sledili raziskovalnim ciljem. V primerih, ko
zaključnega dela po naslovu nismo mogli uvrstiti v katero od kategorij, smo
zaključno delo poiskali v Repozitoriju UP in si pomagali s ključnimi besedami
ter povzetkom.

Rezultati in razprava
Analiza vpisa v študijski program Inkluzivna pedagogika na UP PEF
Študijski program Inkluzivna pedagogika se je na UP PEF začel izvajati v štu-
dijskem letu 2009/2010. Do študijskega leta 2022/2023, torej v 13 letih, je bilo v
ta študijski program vpisanih 1.042 študentov, od tega 377 (36 ) na redni štu-
dij in 665 (64 ) na izredni študij, ki se je izvajal na različnih lokacijah, in sicer

131
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136