Page 133 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 133
liza tem zaključnih del študijskega programa Inkluzivna pedagogika do danes
Prvič vpisani v . letnik
Prvič vpisani v . letnik
Absolvent
Podaljšanje študija
Slika 1 Deleži študentov, ki so aktivno vključeni v študijski proces
v študijskem letu 2022/2023
Predšolska vzgoja
Pedagogika
Razredni pouk
Predmetni (nepedagoška smer)
Sociologija, teologija
Predmetni (pedagoška smer)
Zdravstvo
Socialno delo
(Bio)psihologija
Drugo
Slika 2 Število študentov inkluzivne pedagogike glede na izobrazbo,
pridobljeno v prvem študiju
študentov je predhodno izobraževanje zaključilo v okviru Univerze v Ljub-
ljani (39,8 ), sledijo študenti Univerze na Primorskem (38,4 ), Univerze v
Mariboru (15,7 ), drugih in tujih študentov pa je (6,0 ).
Glede na vrsto že dosežene izobrazbe je analiza pokazala (slika 2), da ima
največji delež (40,1 ) študentov izobrazbo s področja predšolske vzgoje, sle-
dijo tisti, ki so diplomirali na področju pedagogike (17,5 ), desetina študen-
tov (9,9 ) je zaključila študij razrednega pouka, 4,2 pa pedagoško smer
določenega predmetnega področja. To pomeni, da ima kar 71,6 študentov
pedagoško podlago s področja »prvega« študija. Ostali imajo predhodno iz-
obrazbo s področja nepedagoške smeri določenega predmetnega področja
(slovenistika, geografija, zgodovina, matematika ipd.), teh je 6,2 , sledijo
diplomanti sociologije in teologije (4,7 ), nato diplomanti področij zdrav-
stvenih ved (3,8 ), socialnega dela (3,3 ) ter psihologije oz. biopsihologije
(2,2 ). Diplomantov drugih področij je 8,1 (ekonomija, kmetijstvo, turi-
zem, živilska tehnologija, kultura idr.), ti morajo pred vpisom opraviti dife-
rencialne izpite.
Analiza tem zaključnih del
V nadaljevanju se osredotočamo le na študente, ki so študij uspešno zaklju-
čili z zagovorom svojega magistrskega dela do 31. 12. 2022. Teh je bilo 464,
od tega 259 (55,8 ) študentov izrednega študija, 205 (44,2 ) pa študentov
133
Prvič vpisani v . letnik
Prvič vpisani v . letnik
Absolvent
Podaljšanje študija
Slika 1 Deleži študentov, ki so aktivno vključeni v študijski proces
v študijskem letu 2022/2023
Predšolska vzgoja
Pedagogika
Razredni pouk
Predmetni (nepedagoška smer)
Sociologija, teologija
Predmetni (pedagoška smer)
Zdravstvo
Socialno delo
(Bio)psihologija
Drugo
Slika 2 Število študentov inkluzivne pedagogike glede na izobrazbo,
pridobljeno v prvem študiju
študentov je predhodno izobraževanje zaključilo v okviru Univerze v Ljub-
ljani (39,8 ), sledijo študenti Univerze na Primorskem (38,4 ), Univerze v
Mariboru (15,7 ), drugih in tujih študentov pa je (6,0 ).
Glede na vrsto že dosežene izobrazbe je analiza pokazala (slika 2), da ima
največji delež (40,1 ) študentov izobrazbo s področja predšolske vzgoje, sle-
dijo tisti, ki so diplomirali na področju pedagogike (17,5 ), desetina študen-
tov (9,9 ) je zaključila študij razrednega pouka, 4,2 pa pedagoško smer
določenega predmetnega področja. To pomeni, da ima kar 71,6 študentov
pedagoško podlago s področja »prvega« študija. Ostali imajo predhodno iz-
obrazbo s področja nepedagoške smeri določenega predmetnega področja
(slovenistika, geografija, zgodovina, matematika ipd.), teh je 6,2 , sledijo
diplomanti sociologije in teologije (4,7 ), nato diplomanti področij zdrav-
stvenih ved (3,8 ), socialnega dela (3,3 ) ter psihologije oz. biopsihologije
(2,2 ). Diplomantov drugih področij je 8,1 (ekonomija, kmetijstvo, turi-
zem, živilska tehnologija, kultura idr.), ti morajo pred vpisom opraviti dife-
rencialne izpite.
Analiza tem zaključnih del
V nadaljevanju se osredotočamo le na študente, ki so študij uspešno zaklju-
čili z zagovorom svojega magistrskega dela do 31. 12. 2022. Teh je bilo 464,
od tega 259 (55,8 ) študentov izrednega študija, 205 (44,2 ) pa študentov
133